بهترین هاست لینوکس ایران ، خرید هاست نامحدود سرور پارس

سایت‌های اینترنتی برای ذخیره اطلاعات و داده‌های خود، از هاست استفاده می‌کنند. هاست‌ها انواع مختلفی دارند و هر سایتی باید متناسب با نیاز خود، یک از آن‌ها را از شرکت‌ های ارائه دهنده خدمات هاستینگ تهیه کند. در یک تقسیم‌ بندی بر اساس نوع سیستم عامل نصب شده بر روی سرور، می‌توان آن‌ها را به دو نوع هاست ویندوز و هاست لینوکسی تقسیم‌ بندی کرد.

بیش از۹۰ میلیون سایت اینترنتی در جهان، از هاست لینوکسی برای میزبانی داده‌های خود استفاده می‌کنند. چون اکثر سایت‌ های اینترنتی وردپرسی هستند و هاست لینوکس با این نوع از سیستم مدیریت محتوا و سایت‌های نوشته شده با زبان برنامه‌ نویسی php، سازگاری بهتری دارد. اما این تنها دلیل محبوبیت هاست لینوکسی نیست و ویژگی‌های دیگر آن را، در ادامه توضیح خواهیم داد.

چرا باید از هاست لینوکس برای میزبانی وب سایت خود استفاده کنیم؟

لینوکس یک سیستم عامل متن باز، با امنیت بالا است. رابط‌ های کاربری این سیستم عامل بسیار ساده بوده و کار کردن با آن راحت است. خاصیت متن باز بودن هم به توسعه‌ دهندگان این اجازه را می‌دهد که از ابزار‌ها و منابع رایگان آن استفاده کرده و آن را شخصی‌سازی کنند. وجود این ویژگی‌های مثبت در خصوص لینوکس، می‌تواند شما را برای خرید این نوع از هاست مجاب کند.

اما لینوکس یک رقیب سنتی و پرطرفدار به مانند ویندوز دارد. به همین دلیل طرفداران سیستم عامل ویندوز با دیدن نام لینوکس، شاید دیدگاه مناسبی نسبت به این نوع از هاست نداشته باشند. اما جالبه بدانید که انتخاب و خرید هاست لینوکس، هیچ تضادی با استفاده از ویندوز در سیستم‌ های شخصی ندارد.

چون برای وصل شدن به هاست لینوکس، تنها به یک مرورگر وب مانند کروم، فایرفاکس و یا اینترنت اکسپلورر نیاز دارید و مهم نیست که سیستم عامل نصب شده بر روی سیستم شما از چه نوعی باشد.

از طرفی دیگر، سایت‌های وردپرسی سازگاری بهتری با هاست لینوکس دارند. البته امکان نصب وردپرس بر روی سیستم عامل ویندوز هم وجود دارد؛ اما این کار شما را با حجم زیادی از باگ روبرو خواهد کرد! پس مشخصاً بهتر است که مدیران وب سایت‌های وردپرسی و یا نوشته شده با زبان php، از هاست لینوکس استفاده کنند.

اما مهمتر از بحث نوع هاست، انتخاب شرکتی است که قصد خرید خدمات وب هاستینگ از آن را دارید. در بخش بعدی، ضمن اشاره به نکاتی ارزشمند برای خرید هاست لینوکسی، یک شرکت معتبر در این زمینه را به شما معرفی می‌کنیم.

نکاتی ارزشمند برای خرید هاست لینوکس

تعداد شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هاستینگ روز به روز در حال افزایش است و شاید در انتخاب بهترین آن‌ها، دچار شک و دودلی شده باشید. اما با در نظر گرفتن یک سری ویژگی و خدمات ارائه شده، می‌توان تشخیص داد که کدام یک از این شرکت‌ها بهتر است.

قیمت همیشه جزو اولین معیار‌های انتخاب است. چون مشتری همیشه ترجیح می‌دهد تا با صرف کمترین هزینه ممکن، از بالاترین سطح کیفی خدمات استفاده کند. یکی از ارزانترین هاستلینوکسی با فضای نامحدود را، می‌ توان از شرکت سرور پارس تهیه کرد.

چون نوع کانفیگ هاست در این شرکت متفاوت بوده و امکان استفاده از فضای نامحدود در پلن‌های‌ های نقره‌ای و طلائی آن وجود دارد. خدمتی که استفاده از آن تنها در سرور پارس امکان‌ پذیر است و کمتر شرکتی آن را با فضای نامحدود ارائه می‌دهد.

هاست لینوکس سرور پارس

علاوه بر قیمت، پشتیبانی و گارانتی بازگشت وجه هم دو فاکتور ارزشمند در انتخاب هاست لینوکس هستند؛ که شرکت سرور پارس به آن‌ها توجه داشته است. چون شاید شما در استفاده از هاست لینوکسی خود دچار مشکل شوید؛ پس در چنین شرایطی، تنها یک پشتیبانی ۲۴ ساعته است که می‌تواند به شما کمک کند.

گارانتی بازگشت وجه هم برای زمانی است که خدمات ارائه شده متناسب با هزینه صرف شده نباشد. پس می‌توان از خرید هاست لینوکسی منصرف شده و تمام مبلغ پرداختی را از سرور پارس پس بگیرید.

 

از بابت کیفیت خدمات ارائه شده هم نگرانی وجود ندارد. چون سرور پارس برای ارائه خدمات هاستینگ، از بهترین دیتاسنتر‌های ایران استفاده می‌کند. پس هاست لینوکس سرور پارس، بهترین گزینه برای سایت‌هایی است که کاربران ایرانی دارند.

چون پایداری این دیتاسنتر‌ها بسیار بالا بوده و سایت‌های موجود بر روی آن‌ها، مشکلات مرتبط با استفاده از خدمات میزبانی در خارج از کشور را نخواهند داشت.

 

سرعت لود این سایت‌ها برای کاربران ایرانی بیشتر است و بدون هیچ مشکلی، می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند. چون به خاطر تحریم‌ های حاکم بر کشور، برخی مشکلات برای فعالیت سایت‌های ایرانی وجود دارد؛ که می‌تواند به نوبه خود مشکل‌زا باشند. اما استفاده از هاست لینوکس ایران، می‌تواند بسیاری از این مشکلات را رفع کند.

 

اما این تمام ماجرا نیست و سرور پارس برای رضایت بیشتر مشتریان، یک سری آپشن‌های رایگان را به خدمات هاست لینوکسی خود اضافه کرده است. یعنی به همراه خرید هاست لینوکس سرور پارس می‌توانید امکان استفاده از دامنه ir و گواهینامه امنیتی رایگان را داشته باشید. تمام کار‌های مربوط به انتقال اطلاعات و فعال‌سازی آنی را نیز، خود شرکت برای شما انجام خواهد داد.

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان