گوشیتون رو تکون بدید و شارژ 1000 تومانی رایگان بگیرید!

گوشیتون رو تکون بدید و شارژ 1000 تومانی رایگان بگیرید!
کاملا قانونی
با استفاده از برنامه ای که براتون امروز گذاشتم میتونید راحت شارژ رایگان بگیرید
این اپلیکیشن ” آپ ” یا همان آسان پرداخت نام دارد که توسط آن می توانید شارژ بخرید اما قسمتی در این نرم افزار با نام ” امتیاز گیری ” تعبیه شده که پس از هر بار ورود به آن و فقط با تکان دادن گوشی خود و پر شدن درصد دایره ای شکل در کمتر از 5 ثانیه! 100 امتیار به شما تعلق می گیرد ( در هر روز فقط مجاز هستید یک بار این عملیات را انجام دهید )

پس از اینکه امتیاز شما به 1000 امتیاز یعنی معادل 10 روز و 10 بار تکان دادن گوشی رسید شما قادرید یک شارژ 1000 تومانی کاملا رایگان و قانونی به انتخاب خود برای اپراتور همراه اول یا ایرانسل دریافت نمایید . ضمنا ناگفته نماند که امتیازات شما همانند بازی Clash Of Clans در سرور نرم افزار ذخیره می شود و در حین عملیات امتیازی گیری نیز باید حتما به اینترنت متصل بوده و به صورت آنلاین این کار را انجام دهید.
این عملیات و دریافت شارژ کاملا تست شده و عملی بوده

این فقط قسمت امتیاز گیری نرم افزار هست و شما قادرید با معرفی این اپلیکیشن به دیگران 700 امتیاز دریافت نموده و یا با هر بار خرید شارژ با این اپلیکیشن نیز 100 امتیاز به دست آورید پس امتیاز گیری توسط این نرم افزار خیلی ساده است و به راحتی می توانید شارژ رایگان دریافت نمایید .

به طور کلی در صورتی که تمایل ندارید برای شارژ هزینه ای پرداخت کنید می توانید با معرفی هر کاربر 700 امتیاز و با هر روز تکان دادن گوشی در این برنامه 100 امتیاز دریافت کنید و هر 1000 امتیاز معادل است با یک شارژ 1000 تومانی

دانلود برنامه:
دانــــــــــــــــلود
وقتی برنامه رو باز میکنی اول شماره ی خودتو میزنی
بعد یه صفحه باز میشه
قسمت اول کدی که توسط پیامک براتون ارسال میشه رو میزنید
و در قسمت دوم شماره ی معرف رو میزنید
اگه این شماره رو بزنید همون اول شارژ هزاری میده بهتون

حتما یادتون باشه تراکنش انجام بدین
مثل گرفتن موجودی
یادتون نره شماره ی معرف رو حتما بزنید که شارژو بده.

یا علی

فعلا در حالت معلق است این نرم افزار

۱ ۰
امین
۲۳ بهمن ۱۴:۱۵
سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir

پاسخ :

بازدید ما خوبه 600نفر در روز
ی
۲۳ بهمن ۲۱:۱۳
سرکاری بود؟

پاسخ :

ن چه سرکاری ما خودمون الان دوتا شارژ گرفتیم
mehran
۲۴ بهمن ۱۱:۲۵
admin jan linkesh kharabe

پاسخ :

تشکر از شما لینک اصلاح شد
حسین
۰۸ اسفند ۰۱:۱۸
سلام.من باتبلت استفاده میکنم هرچی تکون میدم نمیشه چی جوری تکون بدم؟

پاسخ :

سلام تبلت شما شاید نقص داشته باشد گزینه صفحه معکوس را فعال کنید روتیت
مارال
۱۰ اسفند ۰۶:۵۹
سلام
لطفا در پرشِن گیگ چیزی نذار چون هیچوقت نمیشه دانلود کرد ;'(

پاسخ :

چشم از این به بعد در پیکو فایل این کار هارو میکنیم
alireza
۱۱ اسفند ۱۸:۱۸
سلام.خسته نباشید به دوست عزیز (admin)
من یه سوال دارم.نمیشه به برنامه 
آپ نفوذ کرد و امتیازامون رو تغییر بدیم؟
لطفا جواب بدین

پاسخ :

شاید بشه
محمود
۱۲ اسفند ۲۳:۱۵
مثل اینکه بعد از ساعت 10 شب امتیاز نمیده چون من دوبار موجودی گرفتم ولی امتیاز 1000 رو نداد!!!!
alireza
۱۳ اسفند ۱۲:۳۶
اگه خودتون میتونیت به منم یاد بدین که بتونم به داخله برنامه مفوذ کنم

پاسخ :

نرم افزار به سرور وصله و از طریق httpjob دیتا میگیره شاید یکم سخت باشه 
alireza
۱۵ اسفند ۱۱:۲۸
لطفا هکش کن.به ماهم یاد بده برنامه ی آپ رو
علی
۰۴ فروردين ۲۰:۳۰
اونوقت ۱۰۰۰ امتیاز به تو میده نه به من بهله😛😛
gafar
۱۶ فروردين ۰۹:۴۹
باسلام وخسته نباشید الان گزینه انتخاب 50000ریالی شده اگه 10000باشد متقاضیان بیشتری جذب می شوند باتشکر
شادی
۲۱ فروردين ۱۷:۵۹
خیلی زرنگی که شماره خودتو به عنوان معرف داد که هرکی میبینه این پستو تورو معرفی کنه امتیاز بگیری. خودتو خر کن عمو نه ملتو!!

پاسخ :

:\ 
پ ن پ میخواستی شماره تورو بذارم عجب اسکول هایی داریم آ
azi
۲۲ فروردين ۱۸:۲۷
سلام. مال من انجام نشد اصلا صفحه اول ثبت شماره نمیاد خودم ثبت کردم پیامکی هم نیومد(رایتل هستم)

پاسخ :

شاید شمارتو اشتباه زدی
حسین
۲۸ فروردين ۱۴:۲۲
بسیار بسیاربسیییییییییییییییییار یرنامه چرتی هستش هیچکس دان نکنه درغه
فرزاد
۳۰ فروردين ۱۸:۴۰
برام سواله سود شرکت از تکان دادن گوشی و دریافت امتیاز چیه؟
لیلا
۰۹ ارديبهشت ۱۲:۵۴
منم برام سوال شده این تکون دادن گوشی چ سودی ب اون سازنده یا شرکتش میرسونه؟؟؟

پاسخ :

منم جواب شمارو میدم تکون دادنش سودی نداره آپ رو به گوشی که نصب میکنی خودش خیلیه ...
حاشیه نریم
hamed
۱۱ ارديبهشت ۲۳:۰۰
سلام واقعا خیلی زرنگی اگه شماره تورو هم تو قسمت معرف نزنن شارژ هزاری رو میده
محمد
۱۲ ارديبهشت ۰۰:۳۳
چرا دیگه امتیاز نمیده بابا من تازه فهمیدم اینم که امتیاز نمیدی تا کی امتیاز نمیده

پاسخ :

سلام سودی برای شرکت نداشت تعطیل کرده :)
ناصر
۱۲ ارديبهشت ۱۲:۱۴
سلام داش خسته نباشی
من حدود شصت تا اپ دارم الان چن روزه دچار مشکل شدن امتیاز ثبت میشه تو سرور ولی برای من نمیاد ینی دریافت نمیشه علت چیه؟؟؟
مرسی

پاسخ :

سلام سودی برای شرکت نداشت تعطیل کرده :)
محمد رضا
۱۲ ارديبهشت ۱۲:۱۵
من برنامه را نصب کردم ولی با تکون امتیاز نمیده.میگه باید تراکنش مالی انجام بدی بعد تکون بده 25 امتیاز میده

پاسخ :

سلام سودی برای شرکت نداشت تعطیل کرده :)
ازاده
۱۲ ارديبهشت ۱۴:۵۵
قبلت خوب بود ولی 4روزه امتیاز نمیده

پاسخ :

سلام سودی برای شرکت نداشت تعطیل کرده :)
moein
۱۳ ارديبهشت ۰۸:۱۵
دیگ کار نمیکنه؟

پاسخ :

نه
nima
۱۴ ارديبهشت ۱۷:۳۹
دروغگو ها .  «حتما شماره معرف رو بزنید که شارژ بده» ههه...

داش ما خودمون این کاره ایم ولی انقد لش بازی در نمیاریم ... حالا اگه میخای پیاممو پاک کن ولی این راهش نیس

پاسخ :

به قول خودت هه
راهش چیه جاده چالوس :|

میخواستی شماره تورو مینوشتیم ها؟
مردم عجب انتظاری دارن آ 
آ
۱۴ ارديبهشت ۲۰:۲۱
خاک تو گورتون 
سلام
۲۲ ارديبهشت ۱۴:۰۵
سلام بابا راسته من تا حالا 21000 امتیاز گرفتم اما ادمین جون شماره معرف هر کی باشه با اولین خرید 1000 شارز 1000 امتیاز هم به طرف میده هم به شماره معرف زرنگگگگگگگگگگگگگگگ شماره معرف مال اشناتون یا مال خودتون یکی دیگه دارید بدید

پاسخ :

مهندسی اجتماعی ی شاخش نیز اینه :)
محیا
۰۳ خرداد ۱۹:۴۵
سلام من برنامه رو دانلود کردم رو گوشیم باز میشه ولی بهم پیامی نیومده که بهم کد رو بده

پاسخ :

فک کنم از کار افتاده نرم افزار
محیا
۰۵ خرداد ۰۰:۲۰
شانس!!!!!!!!!
مهدی
۱۰ خرداد ۱۲:۴۷
بچه ها این سایت مسابقات  روزانه ی ایرانسل که شارژ میده رو میزاره خیلی بروزه  
saleh68.mihanblog.com
علی
۲۸ خرداد ۱۲:۲۰
لینک دانلودا میدید
احمد
۰۸ تیر ۲۱:۵۹
سلام دوستان 
این روش واقعیه من 7 بار ازش شارژ گرفتم ولی الان نمیشه
راستی میشه اموزش بدی چطور می شه درگاه پرداخت ررو هک کردم برام ایمیل کن

پاسخ :

درگاه پرداخت هک نمیشه توسط بانک ها ساپورت میشه اگه بلدی یک باگ ازش پیدا کن اینطوری میتونی
احمد
۰۹ تیر ۱۹:۳۷
سلام کدوم درگاه پرداخت ها باگ داره
اسم باگش چیه؟
راستی وبسایت عالی داری

پاسخ :

خب دقیق نمیتوان گفت کدوم و چه نوع باگی داره اگه کرکر باشی و باگیابی کنی میتونی پیدا کنی
نظر لطفتونه
Star
۰۴ شهریور ۱۴:۰۴
Agha sharje salavati nadarid??:-)
میلاد
۲۵ شهریور ۰۰:۳۷

شارژ رایگان ایرانسل مخصوص شهریور و مهر 94 (اگه دلتون خواست بخونین)

سلام به همتون

دوستان ایرانسل یه سامانه داره به نام سامانه دعوت از دوستان که شارژ رایگان میده

طرز کار این سامانه هم اینجوریه که یه کد بهتون میده که باید دیگران اون کد رو بزنن تا بهتون شارژ رایگان بده

فقط بعد از اینکه شارژ رو گرفتین یادتون باشه که لغوش کنین که ازتون شارز کم نشه

بعد از دریافت کد خرید یه شماره کارت و یه رمز بانک الکی بزنین براش مهم نیست شارژ رایگانه بهتون میده

برا اینکه یه کد برا گرفتن شارژ بهتون بده شما باید با ارسال کد یکی دیگه به اون سامانه برا خودتون کد بگیرین و کار دعوت رو انجام بدین

مثلا خود منم کد یه نفر دیگه رو ارسال کردم

اینم کد منه اگه دلتون خواست و مایل بودین

ارسال 299080296 به شماره  737464

ایشاله دفعه بعدی ما کد شما رو بزنیم

فدای مهربونیهاتون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان