آموزش پیام دادن به ساپورت لاین(پشتیبانی)

سلام دوستان عزیز طی این همه سوال و مشکلاتی که در مورد پیام دادن به لاین داشتید تصمیم گرفتم یک آموزشی رو قرار بدم تا بتونید ازش استفاده کنید این آموزش کاملا توضیح دادم که چطور به لاین پیام بدید و همه قسمت هاشو توضیح دادم امید وارم مفید واقع بشه

لینک دانلود | * دانــــــــــلود * |

۰ ۰
سارا
۲۲ مرداد ۱۳:۰۰
سلام من اکانتم رو اشتباهی پاک کردم میخوام برگرده کجا بگم چجوری بگم  برش گردونن

پاسخ :

سلام به قسمت ساپورت لاین پیام بدید 
پستی برای این ایجاد شده
adnan
۰۷ شهریور ۱۴:۰۹
سلام منم همین مشکلو دارم اکانت قبلیو میخام اکانت قبلیم با فیسبوک رفتم ولی ولی دادها رو پاک کردم وقتی ک خواستم بیام ارور میده همش با شماره هم نمیتونم بیام  همون پیامه میده اینفویت ..چکار کنم. 
Maryam
۰۳ مهر ۲۲:۰۵
لاینمو پاک کردم حالا میخوام نصب کنم میگه شماره اشتباه است با هر شماره ای میرم همین پیغام و میده تو رو خدا راهنمایی کنید

پاسخ :

با فیلتر شکن تست کن

یگانه
۰۵ مهر ۱۶:۰۵

سلام  من لاینم رو پاک کرده بودم البته برنامشو فقط پاک کرده بودم اکانتم هنوز سرجاشه حالا که دوباره نصب کردم هرچی شمارم رو میزنم روی صفحه ای که از ۰تا۱۰۰٪ پر میشه گیر کرده و به۹۹٪که میرسه دیگه إرور میده تروخدا بگین چکنم؟

پاسخ :

سلام از نت پرسرعت استفاده کنید یا وقتی به 99 رسید فورس ستوپ کنید از تنظیمات بعد یک مسیج به اکانت خود بفرستید از جای دیگه بیاد تو نوتفیکشن از اونجا میتونید وارد اکانت شید
آیهان
۳۰ مهر ۲۲:۴۴
شماره ساپرت لاین چنده ؟
یا توضیح کامل بدین تا از لغو در بیایم

پاسخ :

سلام ساپورت لاین شماره نداره توی فیلم اموزش دادیم انگلیسی هستش میتونید دانلود کنید ببینید
سارا
۱۳ آبان ۱۱:۳۸
سلاف فیلم واسه من باز نمیشه کمممممممک

پاسخ :

سلام فیلم سالمه و لینک نیز تست شد با mxplayer امتحان کنید
حدیث
۱۲ بهمن ۲۱:۵۶
سلام من لاینمو فقط برنامه شو پاک کردم اکانتم هستش ولی الان شمارمو میزنم یه اکانت جدید میسازه.من چطور اکانت قبلیمو برگردونم لطفا راهنمایی کنید
Mg
۰۹ بهمن ۱۰:۲۴
دمت گرم فیلم اموزشی عالی عالی عالی عالی عالی بود

پاسخ :

ادرس جدید وبسایت:
kinglearning.ir
هادی
۱۷ فروردين ۱۲:۴۶
سلام داداش من ده بار شمارمو دادم کد فرستاد بعد دیگه ارور داد چن ساعت صبر کنم میتونم دوباره کد ورود بگیرم؟
هادی
۱۷ فروردين ۱۲:۴۷
سلام داداش من ده بار شمارمو دادم کد فرستاد بعد دیگه ارور داد چن ساعت صبر کنم میتونم دوباره کد ورود بگیرم؟
اینستا گرام ها
۰۴ ارديبهشت ۲۲:۲۵

وب عالی دارید ادامه بدین
با تشکر

اینستا گرام ها
۰۵ ارديبهشت ۰۰:۴۳

کارتون تو لاین عالیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان