آی پی ثابت برای ترید

سرویس مجازی یک کانکشن ویژه شما و تنظیمات کیفیتی و امنیتی ای پی ثابت می باشد که در تمامی ساعات روشن و به اینترنت متصل می باشد که با استفاده از آن تمامی افرادی که قصد فعالیت در بازار های مالی مانند فارکس و ارز دیجیال ,گوگل آمازون و سایر سرویس دهنگان خارجی که با آی پی ایران مشکل دارند می توانند از طریق ارتباط با این سیستم در محیطی کاملا امن و تخصصی شده فعالیت های خود را انجام دهند.

خرید آی پی ثابت برای ترید

از مزایای خرید سرویس مجازی ای پی ثابت می‌توان به قرار داشتن در موقعیت جغرافیایی خارج از ایران و دور زدن محدودیت صرافی‌های بین المللی با داشتن یک آی پی ثابت و بدون تغییر اشاره کرد.سرویس ترید، بر خلاف نرم افزارهای تغییر آی پی که ممکن است موقعیت جغرافیایی شما در کشور ایران را برای صرافی‌ها نمایش دهد، قابلیتی را فراهم می کند تا بدون نگرانی با آپتایم و سرعت بالا به معاملات خود در ارز های دیجیتال بپردازید. همچنین با توجه به قوانین محدود کننده برای فعالیت در کشورهای آمریکا، صربستان،کرواسی و ... داشتن ip ثابت کشور UK انگلیس و هلند، از دیگر مزایای بهترین سرور ترید می‌باشد

خرید آی پی ثابت | خرید IP ثابت ارزان و معتبر با سرور اختصاصی

آی پی ثابت چیست؟

به آی پی که با هر بار اتصال به اینترنت تغییر نکند، آی پی ثابت گفته می‌شود. آی پی ثابت یا آی پی استاتیک را می‌توانید به منظورهای مختلفی استفاده کنید. حتی الان که در حال استفاده از اینترنت‌های داخل کشور هستید، می‌توانید با مراجعه به سرویس‌دهنده خود، سفارش آی پی ثابت دهید. پس از این، دیگر آی پی شما تغییر نکرده و یک آی پی ثابت خواهید داشت. آی پی ثابت را می‌توان برای دور زدن تحریم‌ها و حتی برای دسترسی به سایت‌های خارجی مسدود شده توسط ایران نیز استفاده کرد. دسترسی به سایت‌هایی که از داخل ایران مسدود شده، سخت نیست و هدف اصلی استفاده از آی پی ثابت، دسترسی به سایت‌هایی است که ایران را در لیست تحریم خود جای داده‌اند. 

معرفی انواع IP

امروزه برای افزایش امنیت شبکه‌های اینترنتی آی پی‌های متنوعی وجود دارند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

۱.آی پی ثابت (استاتیک)

۲.آی پی پویا (داینامیک)

ما در این مقاله سعی بر معرفی آی پی ثابت داشته و اطلاعات مفیدی در این زمینه در اختیارتان می‌گذاریم تا با اطلاعات و آگاهی کافی و کامل برای خرید آی پی ثابت و آی پی ثابت اختصاصی اقدام نمایید.


جهت خرید پیغام دهید

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان