ریپورت کردن یا دلت اکانت زدن طرف

فک کنم در این روش اگر کاربری قصد شلوغی داشته باشه لاین امکانی قرار داده که ربپورت کنی که این داره شلوغ میکنه حالا اگر درخواست های این طرفی که داره شلوغ میکنه زیاد باشه  طرف رو لاین دلت اکانت میکنه :) به این سادگی البته حدث بود آموزش رو تو ادامه گذاشتم

روش ریپورت کردن:اول اگه فرد رو هنوز ادد نکردی اول طرف رو ادد میکنی بعدش بلاک میکنی و بعد اون تیک اون بالا سمت راست میزنی و بعد گزینه چت استینگ رو میزنی و بعد گزینه ریپورت و بعدش گزینه سومی و بعدش هم سند
نکته حتما باید طرف رو بلاک کنی
اگ 30الی 40نفر طرف رو ریپورت کنن طرف دلیت اکانت میشه

۱ ۰
حانیه
۰۶ فروردين ۱۲:۰۱
اگر از این پیجای رسمی باشه  چی؟؟

پاسخ :

میشه فک کنم
ali
۱۶ فروردين ۱۶:۲۰
داداش دنت گرم ممنون
ساغر
۱۱ ارديبهشت ۱۷:۴۱
منو بی دلیل ریپورت کردن سر لج بازی من هیچ جوره نمیتونم درستش کنم؟اخه ادد لیستم بالاس دلم نمیاد دلیت اکانت بزنم

پاسخ :

نترس نمیشی
پریسا
۱۸ ارديبهشت ۲۱:۱۱
سلام ممنون خوبه،اما اگه اطلاعات درمورد بستن درز های هک شدن دارید در اختیارمون بزارین ممنون میشم چون واقعا آمار سوء استفاده ازشبکه های اجتماعی تو ایران داره روز به روز بالا میره....
مهدی
۱۹ خرداد ۱۴:۲۳
سلام اگه یارو اددت نکنه چی؟
یه پسره داره دختری رو اذیت میکنه به خدا جدیه هیچکسم ادد نمیکنه چیکارش کنم؟

پاسخ :

بده به دوستات ریپورتش کنن نیازی با ادد کردن اونطرف نیست حدود 50 نفری ریپ کنند شاید درخواست اعمال ش
bahar
۲۱ خرداد ۱۰:۱۶
http://line.me/ti/p/%40lyx5932t
بچه ها توروخدا اینو ریپورت کنین خواهش میکنم ازتون این پیج باید هر چی زودتر پاک شه
اگه نتونستین از اینجا ادد کنین این آی دی منه اددم کنین تا بهتون بدمش ممنونتون میشم اگ انجام بدین
آی دی من : bahar_7200
محمد
۲۱ تیر ۲۲:۲۹
سلام چه جوری بدم ریپورتش کنن؟؟؟

پاسخ :

لینکش یا اینفوش
محمد
۲۱ تیر ۲۲:۳۱
چه طوری؟؟
ارمان
۱۲ مرداد ۰۶:۳۹
هر چی گشتم نبود تیک اون بالا سمت راست رو راهنمایی کنید

پاسخ :

تیک به سمت پایین به صورت فلاش
pegi
۱۷ مرداد ۲۲:۵۳
سلام چطوری میشه اکانت یکی دیگه رو پاک کرد

پاسخ :

گوشیشو بگیر دلت بزن :)
omid
۲۳ مرداد ۱۶:۰۰
سلام من پی ام که به گروه یا فرندام میفرستم readbyنمیخوره ولی کسی که پی ام میده را میتونم پی امش را  ببینم.چکار کنم بتونن پی ام هامو ببینن

پاسخ :

اینترنت شما ضعبفه از 3g یا وای فای استفاده کنید
Manya
۱۴ شهریور ۱۳:۱۵
Faghat bayad gozine sevomi bashe?

پاسخ :

فرقی نداره 
نشان
۲۷ شهریور ۱۳:۲۳
سلام 

من رو یکی از دوستام بی دلیل ریپورت کرده؛ الان نه میتونم ب اونی که شمارم رو نداره پیغام بدم؛ نه کسیو تو گروهی ادد کنم
چون چندتا گروه هم ساختم نمیتونم دیلیت کنم اکانتم رو؛
چجوری اوکی اش کنم؟
حتی به ABUSE@TELEGRAM.COM هم پیغام دادم؛ ولی اتفاقی نیفتاد :|
:((
Amir
۱۳ مهر ۰۶:۳۵
داداش من و چند نفری ریپورتم کردن ب کسی هم نمیتونم پیام بدم میشه بگی باید چیکار کنم. ببخشید روش ریپورت کردن تو تلگرام برای ios رو هم نشون میدید.ممنون
حسین
۱۷ مهر ۱۲:۱۶
منم عین شما شدم چیکار کنم؟؟؟
مهدی
۰۸ مرداد ۱۵:۴۳
الکی
امیر
۱۰ مرداد ۱۲:۲۴
مارو همیشه با اسم خودم میام بالا ریپ می کنن الان نمیتونم پست بزارم


چه روشی هست میتونی بهم بگی سپاس

پاسخ :

با سلام اکانت خودتان را هایدن کنید 
الهام
۱۷ مرداد ۱۸:۵۰
سلام دوستان خواهشا این ادم مزاحم و تهدید کن و ریپورت کنید مدام برای افراد باعکساشون پست تهدید میزنه و مزاحم همه خانوما میشه خواهش میکنم ریمورتش کنید
ایدیش اینه
hazrat-lash-line
الهام
۱۷ مرداد ۱۸:۵۳
سلام دوستان خواهشا این ادم مزاحم و تهدید کن و ریپورت کنید مدام برای افراد باعکساشون پست تهدید میزنه و مزاحم همه خانوما میشه خواهش میکنم ریپورتش کنید
ایدیش اینه
hazrat-lash-line
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان