ترفندهای مخفی در کلش رویال چیست؟

ترفندهای مخفی در کلش رویال چیست؟

بازی کلش رویال از دیگر بازی های اکشن و مهیج است که محبوبیت بالایی در میان افراد دارد. برای حرفه ای شدن و صعود به مراحل بالاتر، باید ترفند های مخفی در بازی را یاد بگیرید. در این بازی نبردهای سخت و پیچیده وجود دارد که تنها راه مقابله با آن، یادگیری این ترفندهای مخفی می باشد.

ویژگی های رویال پس کلش

بازی کلش رویال بسیار شبیه به کلش اف کلنز است با این تفاوت که این بازی به صورت نبرد تک به تک انجام می شود. برای استفاده از آپشن ها و امکانات بازی نیاز به خرید رویال پس دارید. همچنین خرید رویال بلیت کلش رویال باعث افزایش سرعت آپدیت بازی شده و در ازای آن می توانید پاداش های بسیاری چون توکن، صندوق و تاور اسکین ها را دریافت کنید. در ادامه به معرفی سایر این امکانات می پردازیم:

·        سطح 1 این بازی شامل 1 تاج و 1 پاداش پس رویال است.

·        در کلش رویال هر 24 ساعت، یک سطح پاداش برای شما باز خواهد شد.

·        در پایان هفته این امکان وجود ندارد، زیرا دو سطح در هر 24 ساعت یکبار قفل می شود.

·        در پایان هر فصل از بازی به جای یک صندوق تاج معمولی، یک عدد صندوق افسانه ای وجود دارد.

·        صندوق های موجود در این بازی در پایان هر فصل جمع آوری شده و در صورت عدم تمایل به بازگشایی آنها، مشکلی ایجاد نمی شود.

معرفی ترفندهای مخفی در کلش رویال

 

1- انتخاب هوشمندانه اولین قدم:

در ابتدای نبرد 4 کارت به شما داده می شود، که می توانید بلافاصله پس از دریافت آن اقدام به حمله کنید و یا منتظر حمله حریف باشید. در واقع قبل از انجام هر گونه حرکتی، انتظار برای full Elixir ایده و استراتژی بسیار خوبی است. پس از این، ادامه مراحل به کارت های شما بستگی دارد؛ و اینکه آیا در موقعیت دفاع هستید یا الان بهترین موقع حمله است. همچنین از دیگر نکات مهم این است که فقط با واحد های گران قیمت و یا ارزان قیمت مبارزه نکنید. در واقع بهتر است اعتدال را برای نبردی بهتر انتخاب کنید. یکی از استراتژی های رازهای مخفی شدن، به کاربردن قواعد زیر است:

·        دریافت واحد هایی که بسیار سریع هستند.

·        استفاده از واحد هایی که عملکرد بسیار خوبی در برابر حملات واحدهای هوایی دارد.

·        واحد هایی که جهت دفاع تخصص دارند و در امر از بین بردن برج ها کمک بسیاری می کنند.

·        دقت کنید کارت های شما متناسب با اولویت مبارزات شما آماده شده است. بنابراین اگر قصد یک بازی تهاجمی را دارید بهتر است از واحد های با سرعت بالا استفاده کنید.

·        اگر جزو آن دسته از بازیکنانی هستید که تاکتیک های دفاعی را انتخاب می کنند، بهتر است واحد هایی با تحمل بالا در برابر آسیب ها و صدمات انتخاب کنید.

·        با توجه به میانگین اکسیر خود قادر به تشخیص مدت زمان لازم برای پایین آوردن کارت ها خواهید بود. بنابراین هر چه زمان کمتری برای این کار صرف کنید، بازی بهتری خواهید داشت.

2- استفاده از برنامه‌های ردیابی صندوق‌ها:

اگر تمایل به انجام بازی بدون صرف پول دارید و قصد برنامه ریزی برای دریافت صندوق های طلا، صندوق Magical و Super Magical دارید، میتوانید از یک اپلیکیشن مخصوص استفاده کنید. بنابراین یک الگوریتم برنامه ریزی شده برای دریافت صندوق های شما وجود دارد. طبق این الگوریتم در هر 240 صندوق، 3 صندوق غول پیکر، سه صندوق جادویی، 54 صندوق طلا و 190 صندوق نقره دریافت خواهید کرد. با استفاده از برنامه ردیاب صندوق، می توانید حدس بزنید در آینده چه صندوقی دریافت خواهید کرد. برای اینکار کافیست پس از بارگیری و نصب برنامه، صندوق های خود را با ردیاب همگام سازی کنید. در واقع با توجه به مدت زمانی که مشغول این بازی هستید ممکن است سخت باشد که در چه مرحله ای از بازی قرار دارید و ردیابی صندوق های طلا کمی پیچیده شود.  

 

نحوه خرید رویال بلیت کلش رویال

در آپدیت های جدید بازی کلش رویال علاوه بر تغییرات ظاهری، برخی از آیتم هایی چون خرید رویال پس کلش رویال نیز اضافه شده است. با توجه به این آیتم در صورت برنده شدن در نبرد تک به تک یا دونفره مقداری سکه و صندوق دریافت خواهید کرد. این آپشن به افزایش سرعت عمل شما در بازی کمک می کند. اما با توجه عدم خرید درون برنامه ای برای این آیتم بایستی به سایت های معتبر مراجعه کنید که می توانید علاوه بر این اقدام به خرید رویال پس کلش رویال نیز کنید.

امکاناتی که با خرید بتل پس کلش رویال و رویال بلیت کلش رویال برخوردار می شوید به شرح زیر است:

·        دریافت ظاهر جدید و یک جلد فصلی جدید برای برج ها

·        امکان بازگشایی قفل بخش مزایای ویژه در بازی

·        برخورداری از چالش های مخصوص رویال بلیت کلش رویال

·        ایجاد نوار طلایی رنگ به دور اسم شما در بازی

·        افزودن صندوق ها به صف بازگشایی اتومات به صورت پشت سرهم

·        امکان استفاده از کارت ها و صندوق های انحصاری رویال بلیت کلش رویال

·        صندوق‌ها و کارت‌های انحصاری رویال بلیت کلش رویال

مقایسه رویال بلیت کلش رویال در بخش چالش ها:

رویال بلیت کلش رویال در صورت فعال و یا غیر فعال بودن تفاوت هایی دارد که در ادامه به شرح آنها می پردازیم:

1.     در صفحه اصلی بازی کلش رویال، در بخش دریافت جایزه دو ستون به صورت عمودی وجود دارد. ستون سمت راست حالتی است که بازیکن بلیت ندارد و جوایز موجود در هر دو طرف برای زمانی است که بازیکن اقدام به خرید پس رویال کلش رویال و فعال سازی این آیتم کرده است.

2.     در نبردهای تن به تن و یا دو نفره می توانید با خرید بلیت رویال کلش رویال از صندوق های جوایز و سکه بازیکنان در سطح طلایی نیز برخوردار شوید. این صندوق ها در حالت طبیعی در دسترس نمی باشد.

3.     ورود نامحدود به چالش های این بازی از دیگر مزایای فعال بودن این بلیت می باشد. با فعال بودن این ایتم قادر به انجام بسیاری از چالش ها و کسب امتیازات آن در یک روز خواهید بود.

4.     در هر آپدیت این بازی آیتم ها و امکانات ویژه ای به آن اضافه می شود که با فعال سازی این بلیت قادر به دریافت آنها نیز خواهید بود. برخی از این جوایز شامل کارت های کمیاب است که در حالت عادی به سختی بدست می آید.

 


۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان