مشکل invalid phone number در لاین هنگام ثبت نام

سلام دوستان عزیز مشکلی که ذکر میشه هیچ جا نمیشه پیدا کرد یعنی روش خاصی نداره جز نفوذ به سرور لاین و حذف شماره خودتون از لیست

خب ما در این پست انواع روش هاشو میگیم تا شما بتونید شمارتون رو از حالت بلاکه درش بیارید در ادامه مطلب همراه ما باشید

روش های خاصی برای این هستش که یکی بالا گفته شد یعنی نفوذ ولی کار ما نیست که بخاطر یک شماره تلفن به سرور لاین نفوذ کنیم خب پس چه کنیم دوستانی که این مشکلو دارن میتونن به ساپورت لاین پیام بفرستن شمارشون رو از لیست بردارند یا به مدت 48 ساعت لاین رو همراه دیتا حذف کنند بعد 48 ساعت دوباره نصب کنند تست کنند ولی روش اول بیشتر جواب داده در ضما اگر شما 1هفته یا 7 روز صبر کنید لاین خودش خودکار لیست هفته قبل رو پاک میکنه و از لیست بلاکه ها در میاید 

نکته : اگه هر شماره ی که زدید این خطارو داد بایستی روش دوم رو تست کنید 

روش قطعی برای این مشکل فعلا وجود نداره

۰ ۰
farbod
۰۳ شهریور ۱۲:۳۱
salam man har shomarei ro ba goshie khodam mizanam invalid phone number mide ama age  ba goshie kase dg bezanam vared mishe chikar konam ????

پاسخ :

مک ادرس گوشیتون بلاک شده ی مدت صبر کنید
ali
۰۵ شهریور ۱۲:۱۶
سلام من داشتم فرند میپروندم ازم ایمیل خواست ایمیل زدم ولی اکانت قبلیم اومد بالا من این اکانت خیلی برام مهمه ترو خدا کمک کنین اکانت داخل ادلیستم هست ولی نمیتونم واردش بشم
نازنین
۰۵ مهر ۰۲:۰۵
سلام لاینو حذف کردم حالا نسب میکنم ازم شماره نمیپذیره نه میشه اکانت جدید بسازم نه وارد اکانت خودم بشم هر شماره ای وارد میکنم تنها پیام زیر رو صفحم ظاهر میشه 
invalid phone number please check the number and try agai
این در حالی هست که از جدید ترین ورژن لاین دارم استفاده میکنم لاین های رنگی هم 
امتحان کردم شماره های دیگه هم وارد کردماما فقط میزنه 
invalid phone number please check the number and try again ممیخواستم بدونم علت چیست ؟ و چه کار باید کنم که بتونم وارد لاین بشم  ممنونم اگر بهم راهنمای کنید 

باتشکر 
نازنین
۰۵ مهر ۰۲:۰۵
سلام لاینو حذف کردم حالا نسب میکنم ازم شماره نمیپذیره نه میشه اکانت جدید بسازم نه وارد اکانت خودم بشم هر شماره ای وارد میکنم تنها پیام زیر رو صفحم ظاهر میشه 
invalid phone number please check the number and try agai
این در حالی هست که از جدید ترین ورژن لاین دارم استفاده میکنم لاین های رنگی هم 
امتحان کردم شماره های دیگه هم وارد کردماما فقط میزنه 
invalid phone number please check the number and try again ممیخواستم بدونم علت چیست ؟ و چه کار باید کنم که بتونم وارد لاین بشم  ممنونم اگر بهم راهنمای کنید 

باتشکر 

پاسخ :

سلام شما شمارتون بلاک شده صبر کنید تا فعال شه دوهفته طول میکشه
AliP
۱۲ شهریور ۰۰:۳۷
 منم همین مشکلو دارم همه این کارایی ک گفتنینا کردم فایده نداشت حدود 7.8 ماهه چیکار کنم ناموسن سرویس شدم
AliP
۱۲ شهریور ۰۰:۳۷
 منم همین مشکلو دارم همه این کارایی ک گفتنینا کردم فایده نداشت حدود 7.8 ماهه چیکار کنم ناموسن سرویس شدم
اشکان
۱۴ آبان ۲۱:۲۰
مک آدرس گوشیم بلاک شده از تاریخ 95/08/06 تا کی باید صبر کنم

اگه درست نشه چه کار باید کنیم؟

پاسخ :

سلام مک آدرس هر گوشی متفاوته شما میتونید مک آدرس رو تغیر بدید و از بلاکی در بیاید
سعید رم
۰۳ دی ۰۰:۰۱
سلام چقد طول میکشه  مک تدرس گوشیم از بلاک بودن از لاین بیاد بیرون
و ب چه علت مک ادرس گوشی بلاک میشه

پاسخ :

سلام مک آدرس هر گوشی متفاوته شما میتونید مک آدرس رو تغیر بدید و از بلاکی در بیاید
سولماز
۲۴ اسفند ۱۵:۲۸
عزیزم چه پیامی باید به ساپورت لاین بدیم
هدا
۰۴ شهریور ۱۷:۱۳
سلام من دو هفته اس لاین شمارمو قبول نمیکنه نمیدونم چیکار کنم اکانت لاینمم هست یعنی دیلیت اکانت نزدم الان ک میخوام لاینو نصب کنم با همون شماره و اکانتمو حذف کنم شمارمو قبول نمیکنه خواهش میکنم راهنمایی کنید
mahsa
۱۸ مرداد ۱۰:۵۵

سلام توی لاین هرکس بمن پیام میداد پیامش میومدامامن پیام میدادم طرف نمی تونست ببینه درحالی ک ازطرف من سندمیشددیشب لغونصب زدم الان هرکارمی کنم شمارمو قبول نمی کنه اکانتم برام مهمه ک نپره چکارکنم

Mohammad
۲۹ مهر ۰۷:۰۰

 از بلاک  اصلا  در نمیام  چکارکنم  هر کاری میکنم نمیشه و همش بلاک  چکار میشه کرد؟؟

محمدرضا
۲۹ بهمن ۱۸:۴۰

ببخشید اینی که گفتین شماره رو از بلاکی در میارید شامل بقیه نرم افزار ها هم میشه ؟ مثلا دیسکورد

پاسخ :

سلام در اینستاگرام با ما در ارتباط باشید:

هامر دیجیتال طراحی وبسایت
Asal
۱۰ مرداد ۱۷:۰۲
من برنامه لاین به مدت داشتم ولی بنا به دلایلی گوشیمو ریست کردم بعد به مدت نزدیک 2 هفته یا بیشتر می‌خوام لاین نصب کنم کد ارسال نمیشه یا میزنه 24 ساعت بعد امتحان کنید بعد 24 زدم شمارمو هم زدم اکانتمو آورد ولی اکانت خودم نبود یعنی اون افراد مهم توش نبودن دیلیت زدم الان خواستم امتحان کنم گفته بلاک شدی 7 روز صبر کن بعد از اون امکان داره اکانتم برگرده

پاسخ :

سلام احتمالش هست ولی باید یک هفته صبر کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان