آشنایی با انواع زیروکلاینت

آشنایی با انواع زیروکلاینت

قبل از خرید zero client، لازم است بدانید که زیروکلاینت چیست و برای چه کسانی مناسب است. شما با شناخت انواع آن، می‌توانید بهترین تجهیزات را برای کاربری مدنظر خود تهیه کنید. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که دلیل نام‌گذاری این تجهیزات، عدم حضور هارد دیسک و قدرت پردازش در آن‌ها می‌باشد.

زیروکلاینت

زیروکلاینت چیست؟

زیروکلاینت‌ها یک درگاه معتبر برای متصل شدن به رایانه مرکزی هستند که معمولاً برای منابع سخت افزاری مثل رم و سی پی یو به ‌کار‌ گرفته می‌شوند. به زبان ساده‌تر، می‌توان گفت که ziro client دستگاه جدیدی است که جایگزین کیس‌های قدیمی شده و دارای پورت‌های متعدد است. امروزه زیروکلاینت‌ های مختلف دارای رم، پردازنده، حافظه داخلی و سیستم عامل بوده و در بازارهای داخلی موجود هستند. این تجهیزات با اتصال به سرور، می‌توانند تمامی امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را در اختیار کاربران قرار دهند. این محصولات انواع مختلفی دارند که زیروکلاینت دل وایز 5060 یکی از مشهور ترین نمونه های آن است. در ادامه به انواع آن اشاره خواهیم کرد.

انواع زیروکلاینتانواع زیروکلاینت

زیروکلاینت‌ها از خانواده بزرگ تین‌کلاینت ‌ها هستند که در دسته‌بندی‌های جداگانه‌ای قرار می‌گیرند. امروزه برندهای متفاوتی اقدام به تولید و فروش ziro client کرده‌اند. شما باید قبل از خرید زیروکلاینت، علاوه بر قیمت آن، به کیفیت کلی ziro client نیز توجه کنید تا بتوانید بهترین تجهیزات را برای سیستم خود تهیه نمایید.  فراموش نکنید که تفاوت انواع مختلف این تجهیزات، در نوع پروتکل ارتباطی آن‌ها است. البته تفاوت کیفیت تصویر و نوع پورت‌هایی که هر دستگاه ساپورت می‌کنند نیز، می‌تواند باعث تفاوت قیمت و نحوه اتصال شود. همراه ما باشید؛ چراکه در ادامه به معرفی انواع مختلف زیروکلاینت‌ها پرداخته‌ایم:

زیرو کلاینت معمولی

این نوع  قیمت مناسبی دارند و برای مصارف سبکِ خانگی و اداری، بسیار مناسب هستند. البته برای استفاده از این تجهیزات، به سرورهای قوی نیاز خواهید داشت. جالب است بدانید که این نوع ziro client‌، از پروتکل آردی پی نیز پشتیبانی می‌کند.

زیرو کلاینت آل ‌این‌ وان

این نمونه با آخرین تکنولوژی تهیه شده‌اند و سرعت بسیار زیادی هنگام پخش مالتی مدیا دارند. این تجهیزات می‌توانند تصویر را با کیفیت فول اچ‌ دی در اختیار کاربر قرار دهند. از دیگر ویژگی‌های زیروکلاینت آل ‌این ‌وان، می‌توان به پشتیبانی از شبکه سیمی و پرسرعت اشاره کرد. جالب است بدانید که مصرف برق این تجهیزات بسیار پایین می‌باشد.

زیرو کلاینت teradici

این ziro client به خاطر داشتن پردازنده‌های قدرتمند، یکی از گران‌ترین انواع زیروکلاینت‌ها است که از پروتکل pcoip نیز پشتیبانی می‌کند. خرید این تجهیزات به افرادی که به دنبال کاربری گرافیکی سنگین هستند، پیشنهاد می‌شود.بهترین زیروکلاینت ها

بهترین برندهای زیروکلاینت

شرکت‌های بسیار زیادی هستند که زیروکلاینت ‌های با کیفیت تولید می‌کنند. از مهم‌ترین و معتبرترین برندهای تولید کننده این محصول، می‌توان به hp، Dell Wyse، PAT اشاره کرد. شما باید با بررسی ویژگی‌های خاص دستگاه‌های متفاوت، به دنبال بهترین ziro client برای کاربری مد نظر خود باشید. عجله نکنید و پس از بررسی کیفیت و قیمت، گزینه‌های بی‌شماری در اختیار شما قرار می‌گیرند. البته بهتر است هنگام خرید علاوه بر قیمت زیروکلاینت، به کیفیت و طراحی ظاهری، تعداد پورت‌ها، نوع پروتکل و جنس بدنه نیز توجه کنید. به طور مثال زیروکلاینت دل وایز 5060 یکی از بهترین محصولات بازار است و بسیاری از انواع پورت‌ها را پشتیبانی می‌کند.

برای تهیه انواع زیروکلاینت می‌توانید به وبسایت تخصصی مینی‌کامپیوتر مراجعه و از اورجینال و باکیفیت بودن محصول خود اطمینان حاصل نمایید. 

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان