آموزش کامل airdroid

سلام بر دوستان عزیز مدتی بود که پست جالب و مفیدی نذاشته بودن بخاطر برخی مشکلات خب بگذریم...

در این پست قصد معرفی نرم افزاری داریم که توسطش هم میتونید گوشی های اطرافیان رو بدون اینکه بدونن کامل کنترل کنید ریموت گوشی به صورت کامل

حالا اومدم واستون یک فیلم آموزشی تهیه کردم که باهاش براحتی میتونید از نرم افزار AirDroid استفاده کنید این نرم افزار هم برای کامپیوتر هم برای گوشی موجوده و کاملا بروز است فیلم رو دانلود کنید و همچنین معرفی سایت ما به دوستان خود فراموش نشه آموزش توسط خودم تهیه شده :)

نام فایل : آموزش کامل نرم افزار airdroid

حجم فایل : 8مگابایت 

لینک دانلود : مستقیم

مارا در لاین دنبال کنید 

۰ ۰
علی
۱۰ خرداد ۰۲:۴۳
سلام   سایتتون عالیه 

من این برنامه رو دانلود میکنم اما گوشیم میگه این برنامه پشیبانی نمیشه
گوشیم htc610

پاسخ :

سلام فکر کنم از اندروید 4 به بعد ساپورت میشه
عرفان
۲۶ خرداد ۰۱:۱۴
فیلم اموزشیش نیست

پاسخ :

هست
علی
۱۱ تیر ۰۹:۰۲
راست میگه نیست فقط تو لینک دانلود airdroidexe هست
ممد
۰۸ مرداد ۱۷:۲۸
اولا ک این لینک و برنامه ماله کامپیوتره دوما ک فیلم اموزشی نیست

پاسخ :

سلام هم ورژن کامپیوتر داره هم اندروید
Aslaz
۱۰ دی ۰۰:۱۱
داداچ داری اشتباه می زنی
آرمین
۱۱ فروردين ۱۶:۲۵
داداش فیلمو از‌کجا دانلود کنیم؟
یسنا
۱۴ دی ۱۹:۴۹
این خودش یه فایل هک کردن گوشیتونه . چه ساده اید 

پاسخ :

این برای کنترله
اسرافیل
۲۷ مرداد ۲۲:۰۶

سلام من اینو دانلود کردم ولی نمیدونم چرا باز نمیشه

مدل گوشی ردمی نوت هشت اندروید ۹

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان