آموزش کرک فایل های apk(لینک تغیر یافت)

نکته : برای استفاده از این نرم افزار گوشی شما می بایست حتما روت شده باشد.

خب سلام دوستان اینبار با آموزش در خدمتون هستیم که براحتی میتونید نرم افزار های پرداخت درون هایی که تو بازار هستن رو به راحتی کرک کنید و به رایگان ازش استفاده کنید بدون اینکه 1گرون پول بدید برای اینکار نرم افزار لاکی پچر رو دانلود و نصب کنید لینکشو گذاشتم

بعد از دانلود نرم افزار این فیلمی که پیوست کردن رو دانلود کنید توسط اون فیلم به راحتی آموزش خواهی دید که چطور براحتی و مث آب خوردن یک نرم افزار رو کرک کنید این نرم افزار روی خود بازار نیز جواب داده یعنی اون نرم افزار هایی که پرداخت درون دارن از پرداخت گوگل پلی استفاده کردن تقریبا اون شکلی :) و این نرم افزار نیز به راحتی اونارو کرک میکند

خب نرم افزارو از لینک زیر دانلود کنید 

دانــــــــــــــــلود نرم افزار 

خب بعد از دانلود اون فیلم زیر رو دانلود کنید :)

دانلود

۰ ۰
مارال
۰۴ اسفند ۰۷:۵۲
سلام لینڪ فیلم هـڪ فعال نیست لطفادرستش کنین
با تشڪـــر
عرفان سلطانی
۰۵ فروردين ۱۷:۰۳
سلام من می خوام یکی از بازی های ایرانی (بازی چهار )که تازه اومده رو هک کنم ولی هنگام خرید می گه لطفا لاکی پچر رو از گوشی حذف کنید و بعد اقدام به خرید فرماید روش دیگه ای برای هک هست

پاسخ :

تغیر ولیو
aminali
۱۸ فروردين ۲۳:۳۹
سلام لطفا اموزش هک حبل المتین را بذارید من قبلا هکش کردم بعد پاک کردم حالا دوباره میخوام هک کنم نمیشه . یادم رفت لطفا اموزش بدید خواهشن مرسی
رضا
۱۰ خرداد ۱۱:۵۷
خسته نباشید
ببخشید اگه گوشیو روت کنم مشکلی پیش نمیاد؟

پاسخ :

نه 
ولی میتونید توی نت بگردید و عواقب و عئوارض روت رو بخونید 
رضا
۱۰ خرداد ۱۴:۰۴
روت رو خودم میتونم انجام بدم؟
با اون نرم افزار ک گذاشتین

پاسخ :

آرع
daniel
۱۶ مرداد ۰۱:۰۷
باسلام..ممنون از زحماتتون!
ببخشید منم این مشکل رو دارم ک نرمافزار میگه لاکی پپچرو پاک کنید.
میشه بگید تغیر ولیو چیه؟ یکم توضیح بدید لطفا! 

پاسخ :

سلام تعدادی از برنامه نویس ها از کلک لاکی پچر پی برده اند و اونو رفعش کردن ولی باز هم بسیاری از نرم افزار ها این باگ رو دارن 

تغیر ولیو همان تغیر مقدار در بازی ها یا نرم افزار ها است مثال شما در بازی تعداد سکه هایتان 2 هست شما میتونید با تغیر 2 سکه هایتان را زیاد کنید ولیو نیز همان است یعنی تغیر یک مقدار 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان