اسپاسم گردن و طب سنتی

اسپاسم گردن و طب سنتی

 

اسپاسم گردن و طب سنتی گردن درد که اصطلاح پزشکی آن سرویکالژیا (Cervicalgia) است امروزه یک مشکل شایع می‌باشد و تقریباً یک سوم از جمعیت دنیا در مقطعی از زندگی خود دچار این مشکل ناتوان کننده شده‌اند. دلایل متعددی برای ابتلا به گردن درد وجود دارد. این درد ممکن است همراه با گرفتگی، حساسیت به لمس، تورم و مشکل در بلعیدن باشد. داشتن این علائم برای مدت طولانی طاقت فرسا است. در ادامه در مورد درمان‌های خانگی از جمله درمان‌های گیاهی برای گردن درد توضیح داده می‌شود. این درمان‌ها می‌توانند به شما برای تسکین درد در کوتاه مدت کمک کنند. درمان اسپاسم گردن با طب سنتی اسپاسم گردن و طب سنتی  اکثر ما گاهی پس از یک خواب ناآرام در شب یا بعد از نشستن پشت رایانه برای مدت طولانی خشکی و گرفتگی گردن را تجربه می‌کنیم. عموما گرفتگی گردن یک وضعیت عادی است که می‌توان آن را در خانه درمان کرد. به گزارش فرادید، علائم گرفتگی گردن می‌تواند شامل درد و دشواری حرکت گردن از طرفی به طرف دیگر باشد. معمولا این نشانه‌ها بیش‌تر از چند روز باقی نمی‌ماند و با استفاده از راه‌کارهایی که در ادامه آمده‌است، قابل مهار است.

 

زردچوبه

زردچوب عامل حاوی کورکومین اسـت یک ماده ی شیمیایی مهم و به عنوان یک ضد عاملی که عمل می کند.  این ماده به بهبــود گردش خون و در نتیجه تسکین درد کمک می کند.  یک قاشق چایخوری پودر زردچوبه را به یک لیوان شیر داغ اضافه کنید.مقداری عسل را اضافه کرده و منتظر بمانید تا خنک شود.  دو بار در روز و تا زمانی که درد تسکین این محلول را بنوشید.اسپاسم گردن و طب سنتی

 برگ کرفس

این گیاه می تواند در درد ناشی از گرفتگی مکانیزم باشد.  آب برگهای کرفس را می گیرید و روزانه برای تکین دردبنوشید.

 ترب کوهی

یک گیاه دارویی دیگر برای گردن درد این گیاه است.  ترب کوهی تازه را تهیه کرده و آن را بر روی ناحیه ای دردناک قرار دهید.  اما نباید برای مدت زمان طولانی بر روی گردن گذاشـته شــود زیرا می تواند باعث بی حسی یا سوزش شود.

پوست درخت بید سفید

این گیاه را برای شرایطی که باعث درد می شود و می تواند پوست سفید را در واقع به کشف آسپرین شـد کند.  در صورتی که نمی تواند نوعی مصنوعی این دارو را مصرف کند، زیرا آسپرین می تواند باعث ناراحتی معده شود.

اسپاسم گردن و طب سنتی

گیلاس

گیلاس دارای ترکیبی به نام آنتوسیانین اسـت که به کاهش کمک کرده و به عنوان مسکن درد عمل می کند.  اضافه کردن این میـوه در رژیم غذایی می تواند باعث تسکین گردن درد شود.

 سرکه سیب

یک روش دیگر بـــرای کمک به درد استفاده از سرکه سیب است.  این سرکه به عنوان یک عامل ضـد موردی و مخالفان عمل می کند.  این خصوصیات در تسکین درد سریع هستند.  مصرف سرکه سیب به صورت خوراکی باعث بین رفتن درد مرتبط با تغذیه می شود.  یک دستمال کاغذی را در سرکه سیب خیس کنید.این دستمال را روی ناحیه ای دردناک گردن دهیـد و تا زمانی که خیس است در آنجا بماند.  این کار را تا زمانی که لازم است تکرار کنید.همچنین می توانید در داخل وان حمام از این سرکه استفاده کنید.  دو فنجان از آن را به آب ولرم حمام اضافه کنید و به مدت ۱۵ دقیقه در وان بمانید.  این کار را هر روز انجام دهید.

اسپاسم گردن و طب سنتی

 گیاه پنجه شیطان

این گیاه دارای خواص بی‌نظیر اسـت است که آن را در درمان دردها انجام می‌دهد.  گیاه پنجه شیطان به صورت پودر موجود اسـت که می توان آن را با آب کرد و خمیری بدست آورد و بر روی ناحیه ای دردناک قرار داد.  این دارو به تسکین درد ناحیه پایین کمر و نیز گردن درد کمک می کند.

اسپاسم گردن و طب سنتی

زنجبیل

زنجبیل حاوی عوامل ضد ضدی است که به بهبــود گردش خون در منطقه متاثر از کمک می کند و در کاهش درد نیز است.ریشه زنجبیل را به تکه های کوچکی تقسیم کنید.  زنجبیل را به مدت ده دقیقه در دو فنجان آب بجوشانید.  مخلوط را صاف کرده و مقداری عسل برای شیرین کردن آن اضافه کنید.  روزانه سـه فنجان از آن را بنوشید.در صورتی که زنجبیل پودر شده، نصف چای خوری را به یک لیوان آب اضافه کرده و بنوشید.  این کار را می توانید چند بار در روز انجام دهید.

کمپرس زنجبیــل برای استفاده از موضعی یک روش دیگر برای تسکین گردن درد اسـت و تاثیر فوق العاده دارد.  مقداری ریشـه زنجبیل تازه را رنده کنید و سه ظرف غذاخوری از آن را داخل یک پارچه پنبه ای بریزید.  بعد از جمع آوری پارچه آن را به مدت ۳۰ دقیقه داخل آب داغ قـرار داده و اجازه دهید که کمی خنک تر شــود و سپس آن را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی ناحیه ای دردناک قرار دهید.  این کار را هر روز انجام دهید تا درد تسکین کند.  همچنین می توانید آب یا عصاره ی زنجبیل را برای کاهش مصرف و درد مصرف کنید.

اسپاسم گردن و طب سنتی

 پودر دارچین

پودر دارچین حاوی ترکیبات ضد درد در بدن است و این در واقع در درمان خودروهای ترکیبی بســـــــیار مفید میباشند.  شما می توانید برای رفع مشکل درد روزانه چای دارچین مصرف کنید.

 فلفل هندی

حاوی عواملی است که در اثر ضد درد و دردهای شدید بسیار عالی است.  این ترکیب را هم بزنید تا آن را به طور کامل پخش کنید.  ترکیب حاصله را دو بار در روز بر روی گردن خود بمالید تا درد تسکین می کشد.  ماساژ با روغن نارگیل

اسپاسم گردن و طب سنتی

 روغـن نارگیل

نیــز دارای خصوصیات ضدی اسـت.  این روغن در شل کردن عضلات گردن موثر است.  برای دســـــتیابی به نتایج بهتر گــردن خود را با روغن نارگیل گرم ماساژ دهید.

روغن استوخدوس

g گلهای اسطوخدوس از زمانهای قدیم برای خواص پزشکی آن مورد استفاده قرار می گیرد.  درمان از روغن اسطوخدوس در رایحه درمانی بسیار شایع است.  روغن اسطوخدوس زمانی که برای استفاده از یک درمان عالی برای استفاده استفاده می شود.  این روش با تسکین تنش در دست عمـل می کند.ابتدا یک دوش یـا حـمـام آب داغ بگیرید تا میزان افزایش روغـن افزایش یابد.مقـداری روغن اسطوخدوس را بر روی شانه ها و گردن خود بمالید.فشار ملایمی را با استفاده از حرکات چرخشی به مدت ۱۰ دقیقه.  اعمال کنید.  استفاده را روزانه تکرار کنید.

اسپاسم گردن و طب سنتی

لینک فروشگاه

لینک سایت

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان