اموزشه رایگان کردنه اینترنت همراه اول و ایرانسل

آموزش در ادامه مطلب

نرم افزار مورده نیاز: opnext753

به داخل تنظیمات کانکشن اینترنت خود برید و وارد کانکشن پیش فرضی که وجود دارد شوید و به اطلاعات آن دست نزنید، بعد مشخصات زیر رو در قسمت مشخص وارد کنید وارد نمایید:

Setting => Network setting or connection => Access point => APNs

pr_o_xy: 10.131.26.138 port: 8080


- قابل توجه اینکه کانکشن مورد تغییر را پس از ذخیره کردن در حالت دیفات یا حالت پیش فرض قرار دهید.




- سپس اپرا هندلر نرم افزاری که بر روی گوشی خود نصب کردید اجرا کنید و وارد تنظیمات آن شده و موارد زیر رو وارد کنید:

pr_o_xy type > pr_o_xy server > mms://141.0.9.0:80
یا از این سرور استفاده کنید:

pr_o_xy type > host pr_o_xy server > mms://141.0.11.241:80


- در آخر باید پورت موجود که ۸۰ می باشد را پاک کنید و به جای آن علامت ؟ قرار دهید و بعد بر روی Save کلیک کنید تا عملیات ذخیره شود و منتظر بمانید مرورگر اپرا به طور خودکار بارگذاری شود.

دانلود نرم افزار opnext753 به درخواست کاربران

۰ ۰
aminali
۱۸ فروردين ۲۳:۴۱
سلام لطفا اموزش هک حبل المتین را بذارید من قبلا هکش کردم بعد پاک کردم حالا دوباره میخوام هک کنم نمیشه . یادم رفت لطفا اموزش بدید خواهشن مرسی
alireza
۱۹ فروردين ۱۲:۵۵
سلام خیلی کم برنامه میزاری.لطفا اگه میشه ورژن جدید و مود شده ی کلش رو بزار...
سوال»»»»» ببخشید برنامه ی آپ رو نتونستید هک کنید؟

یه سایت هست که مود شدشو میفروشه آیا امکانش هست که بتونید شمام مثل اوشون هکش کنید؟؟؟؟؟ وقرار بدید واسه دانلود؟؟؟؟

پاسخ :

سلام

این روزا سروم شلوغه 

نرم افزار ایرانی کرک نمیکنیم


zahra
۱۹ فروردين ۲۲:۰۰
آقا لینک برنامه رو بزار نمیتونم دان کنم

پاسخ :

گذاشتیم ;)
zahra
۲۱ فروردين ۲۱:۰۷
متشکرم :))
zahra
۲۳ فروردين ۱۸:۲۱
سلام میشه از بخش داخل برنامه اپرا هن _ دلر یک عکس بگیرین و اونجارو تصویری توضیح بدین؟
ممنون
mr.vampire
۰۷ خرداد ۱۲:۴۹
سلام داداشی یه کار خیلی مهم درباره خودت دارم شمارتو میدی داداش؟
mr.vampire
۰۷ خرداد ۱۲:۴۹
سلام داداشی یه کار خیلی مهم درباره خودت دارم شمارتو میدی داداش؟
mr.vampire
۰۷ خرداد ۱۲:۵۰
سلام داداشی یه کار خیلی مهم درباره خودت دارم شمارتو میدی داداش؟  یا وایبر لاین چیزی داری در باره خودت صحبت کنم 

پاسخ :

سلام بله ای دی لاینم : www.star.ir درضما راه ارتباطی رو گفتیم دیگه 
daniel
۱۶ تیر ۲۳:۵۰
باسلام خدمت شما!
عذر میخوام این فقط برای وبگردی هس؟
برای چت بانرم افزارای چت چه راهکاری دارین؟!
sepehr
۱۴ شهریور ۰۰:۴۹
سلام, خسته نباشید
من اینا رو امتحان کردم ولی چقدر طول میکشه که مرورگر اپرا بارگذاری بشه؟ و به اینترنت هم نیاز داره چیزی دانلود میکنه؟چند مگ هس که اینطوری یه ساعت طول میکشه ؟ خواهشا ادمین جواب بده

پاسخ :

سلام اموزش فرصتش تموم شده
Alireza
۱۴ دی ۱۶:۴۵
سلام ببخشید وارد وب سایت که میشه دیگه نمیدونم چیکار کنم لطف میکنین راهنمایی کنید ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان