اموزش فیک لایک زدن در لاین

سلام و درود بر شما

هشدار به بعضی هآ : دوستان عزیزی که میان و شخصیت خودشون رو با فحش های ناسزا آشکار میکنن بدونن که اولا ای پی آنها و همچنین محل زندگی و... آنها دست ماست و به راحتی میتونیم کاری کنیم که از فحش هاشون معذرت خواهی کنن ولی نمیکنیم شماهم رعایت کنید

خبر جدید: دوستان عزیز به زودی انجمنی برای وبسایت خواهیم ساخت تا مشکلات خودتون رو در اونجا بگید و حلش کنیم 

در ادامه مطلب آموزش فیک لایک زدن در لاین رو یاد میگیرید

دوستان این آموزش خز شده مثل بقیه آموزش ها خلاصه ماهم گذاشتیم اونایی که بلد نیستم بلد باشن

اول: طرف که میخوای لایک کنی باید پستش مال حداقل دو روز پیش یا گذشته باشه.

دوم :طرف که میخوای لایک کنی تعداد لایکاش مهم نی ببین تا حالا اون طرفو لایک کردی یا نه اگه لایک کرده باشی دیگ لایک فیک نمیشه پس بیخیال شو.

سوم: برای لایک فیک باید دو شرط بالا فراهم باشه ، اگ هم‌ درست بود یعنی پستاش مال چن روز پیش بود و تا حالا لایکش نکرده بودی بروتوی همون پست روی لایکی ک میخوای بکنی مثلا لایڪ قلب روش 5ثانیه نگه دار بعد بقییه لایکا را بزن مث لایک گریه لایک بیلاخ و... همین کارو ادامه بده تعداد لایکاش زیاد میشه نمیدونم چیزی کم و کسر باشه یا نه همشو خودم نوشتم دوست داشتین و راضی بودین این پست را ب اشتراک بزارین بقییه هم بخونن.

باگش بسته شد نمیتونید بزنید :)

۰ ۰
ایمانه
۱۴ فروردين ۱۴:۵۸
نمیشهههههههه
aminali
۱۸ فروردين ۲۳:۴۳
سلام لطفا اموزش هک حبل المتین را بذارید من قبلا هکش کردم بعد پاک کردم حالا دوباره میخوام هک کنم نمیشه . یادم رفت لطفا اموزش بدید خواهشن مرسی
مهراد
۰۴ ارديبهشت ۱۸:۴۷
سلام و خسته نباشی


داداش می تونم شمارتو داشته باشم ممنون میشم

09377451938


kjphdc
۰۶ ارديبهشت ۱۸:۳۲
heh dasham nemishe lotfan begoo chera man ke dg fosh nadadam j nemidi

پاسخ :

سلام باگش بسته شد
black
۲۵ ارديبهشت ۱۷:۰۷
دادا ضد حال D:
sadegh
۱۸ خرداد ۰۲:۲۱
سلام ممنون از آموزشتون  این روش رو من زیاد شنیدم اما هیچوقت جواب نداد واسه من فک کنم سر کاری باشه 

پاسخ :

چندین روش هستش
olkan
۲۷ خرداد ۰۹:۵۶
انقدر مردم نترسون 
ایپی ایپی ام نکن هیچ کاری نمیتونین بکنین

خونم تهرانه
۰۳ مرداد ۱۷:۵۳
خونم تهران پارسه نیازم نیست کسو شعر در باره ای پی بگی و کیرم تو کس ننت و ابجیتو خاندانت 

پاسخ :

بیا  گـ.ه بـخور بـــچه کونی  91.186.211.160
pooyaبلوگر
۰۵ مرداد ۰۱:۱۹
سلام من پویا هستم و زیاد در مورد وبسایت فعالیت دارم و میخواستم بدونم من رو به عنوان یک نویسنده میتونین قبول کنین من نرم افزار های زیادی برای اندروید و ویندوز دارم که میتونم در وبسایت بسیار خوب شما به اشتراک بزارم در صورت تمایل به این شماره تلفن در لاین یا واتساپ یا تلگرام پیام بدید من هیچ پولی هم از شما مدیریت محترم نمیگرم فقط میخوام بهتون کمک کنم شماره من اینه 09380931376 لظفا زنگ نزنید فقظ از طریق شبکه اجتماعی باهام ارتباط برقرار کنید موفق باشید پویا صادقی
اینستا گرام ها
۰۵ ارديبهشت ۰۰:۴۰

کارتون درسته

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان