اینترنت رایگان میخای بیا

ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺭﺍﯾﮕﺎﻥ ﮐﻞ ﮔﻮﺷﯽ ﻭ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻤﺎﻣﯽ
ﺍﭘﺮﺍﺗﻮﺭ ﻫﺎ ‏( ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ،ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺍﻭﻝ،ﺭﺍﯾﺘﻞ ‏)
ﯾﻮﺭ ﻓﺮﯾﺪﻭﻡ ﺭﻭ ﺍﺯ ﻟﯿﻨﮏ ﺯﯾﺮ ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﻭ ﻧﺼﺐ ﮐﻨﯿﺪ.
ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻧﺪﺭﻭﯾﺪ :
https://www.your-freedom.net/ems-dist/YF_Android-20141205-01.apk
ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ :
https://www.your-freedom.net/ems-dist/freedom-20141205-01.exe
ﻗﺒﻠﺶ ﺑﻪ ﺗﻨﻈﯿﻤﺎﺕ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﮔﻮﺷﯿﺘﻮﻥ ﺑﺮﯾﺪ ﻭ
ﭘﺮﺍﻛﺴﻰ 81.169.211.31 ﺭﻭ ﺑﺎ ﭘﻮﺭﺕ 80 ﻭﺍﺭﺩ ﻭ
ﮐﺎﻧﮑﺸﻦ ﺭﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺗﺼﺎﻝ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﻨﯿﺪ
ﺍﻭﻝ ﻭﺍﺭﺩ ﻟﯿﻨﮏ ﺯﯾﺮ ﺑﺸﯿﺪ
http://your-freedom.net/?referer=4245016
ﺭﻭﯼ ﻗﺴﻤﺖ
click to register
ﮐﻠﯿﮏ ﮐﻨﯿﺪ ﻭﯾﻪ ﺍﯾﺪﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ
ﺑﺴﺎﺯﯾﺪ ‏( ﻟﯿﻨﮏ ﻓﻌﺎﻟﺴﺎﺯﯼ ﺍﮐﺎﻧﺖ ﺑﻪ
ﺍﯾﻤﯿﻠﺘﻮﻥ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﻣﯿﺸﻪ ﺍﺯ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﻓﻌﺎﻟﺶ
ﮐﻨﯿﺪ ‏)
ﺣﺎﻻ ﺍﮐﺎﻧﺖ ﻭ ﭘﺴﻮﺭﺩ ﺭﻭ ﺩﺭ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ
ﯾﻮﺭﻓﺮﯾﺪﻡ ﻗﺴﻤﺖ
account information
ﻭﺍﺭﺩ ﮐﻨﯿﺪ
ﺣﺎﻻ ﺩﺭ ﯾﻮﺭﻓﺮﯾﺪﻭﻡ ﻭﺍﺭﺩ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻭ ﻗﺴﻤﺖ Proxy
Settings ﺑﺸﯿﺪ ﻭ ﺗﻨﻈﯿﻤﺎﺗﻮ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﻧﺠﺎﻡ
ﺑﺪﯾﺪ :
HTTP/HTTPS/CGI Proxy Server
Proxy Address: 81.169.211.31
Proxy Port: 80
FTP Proxy Server
Proxy Address: 81.169.211.31
Proxy Port: 80
ﻭﺍﺭﺩ ﻗﺴﻤﺖ Server Connection ﺑﺸﯿﺪ .
ﺩﺭ ﻗﺴﻤﺖ Your Freedom Server ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ :
www.irancell.ir/portal/theme/GPRS
%20Without%20Direct%20Topup/index.html.0.facebook.com
ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺍﻭﻝ :
192.168.193.134:38090
ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﺍﯾﺘﻞ :
www.rightel.ir/credit.html.0.facebook.com
ﺭﻭ ﻭﺍﺭﺩ ﮐﻨﯿﺪ.
ﮐﺎﻧﮑﺸﻦ ﻣﻮﺩ ﺭﻭ ﺑﺰﺍﺭﯾﺪ HTTP ﻭ ﭘﻮﺭﺕ ﻫﻢ 80
Connection mode: HTTP
Port: 80
ﺗﯿﮏِ ﮔﺰﯾﻨﮥ Enable encryption ﺭﻭ ﺑﺮﺩﺍﺭﯾﺪ.
ﺑﺮﮔﺮﺩﯾﺪ ﺑﻪ ﺻﻔﺤﻪ ﯼ ﺍﻭﻝ ﻭ ﮐﺎﻧﮑﺖ ﺑﺸﯿﺪ
                                                                 تــــــــــــــــــــوجه تــــــــــــــــــــوجه
دوستان عزیز برای اجرای این روش نباید شارژ و بسته داشته باشین چون کم میکنه و اینکه باس شبکتون ۳جی باشه رو ۲جی ب سختی کار میکنه من خودم روی رایتل چند ماه استفاده میکنم + این روش چندروش دیه برا فری نت هست ک من روزی ۱گیگ دانلود دارم البته رایتل
موفق باشین

۱ ۰
محمد
۳۰ بهمن ۱۲:۵۳
سلام دوست عزیز من این روش را رو رایتل انجام دادم ابتدا جواب داد اما بعد از یک ساعت این برنامه freedomخودبه خود خاموش شد وقتی دوباره روشنش کردم دیگه جواب نمی‌داد رو ایرانسل انجام دادم باز هم این چنین شد خواهش مندم مرا راهنمایی کنی باتشکر

پاسخ :

سلام دوست عزیز تابحال چنین مشکلی رخ نداده بود ولی نرم افزار فری دوم رو نصب دوباره کنید 
مارال
۰۴ اسفند ۱۷:۲۱
سلام من رو همه خط ها انجام دادم نمیشه
ترو خدا فیلم آموزشش رو درست کن بزار ممنون ツ

پاسخ :

س
تست شده صددرصد جواب داده تو این وب چیز الکی نداریم :)
مارال
۰۹ اسفند ۰۷:۲۳
سلام لطفا فیلم آموزشش رو درست کن بزار
فدای  یـو ღ
این که درش شکی نیست فقط اگه فیلمش باشه بهتره 
alireza
۱۱ اسفند ۱۸:۲۱
آقا این برنامش کار نمیکنه روش جدید بزارین
علی
۲۹ اسفند ۰۹:۴۸
همش الکیه

پاسخ :

نه
محمد
۰۸ فروردين ۱۹:۰۲
سلام
ببخشید رو علامت فری دوم من که اون بالاهست یه علامت تعجب گذاشته و درشم نیم باز شده و انتن ایرانسلم همش میپره و دوباره وصل میشه .حالا شما میدونین مشکلش کجاست؟
ممنون
Milad
۲۶ فروردين ۱۲:۲۶
سلام اصلا برای من فریدوم دانلود نمیشه برای چی همچین مشکلی وجود داره ؟؟؟؟؟؟ لطفا کمک کنید
رضا
۰۵ ارديبهشت ۰۸:۴۶
ممنون واقعاعالیه دستتون دردنکنه
beautiwolf
۳۰ ارديبهشت ۱۴:۰۲
سلام دوست عزیز من یه مشکلی دارم همه کارا رو قدم به قدم انجام دادم ولی وقتی تو فریدوم کانکشن رو میزنم نیم ساعت میاستم هیچی نمیشه و در نوار کار مینیویسه not connected to a your freedom server.  لطفا زود کمک کنید خیلی مهمه لازمه سیمکارتمم رایتله

پاسخ :

سلام شاید سرور فـــ*یلتر شده از قندشکن استفاده کن
پویا
۰۷ خرداد ۰۰:۲۸
میشه فیلم آموزشی بزاری با تشکر
امبرحسین
۲۷ خرداد ۱۵:۱۸
سلام دوست عزیز من رایتل دارم ولی برای من کار نمیکنه یعنی کانکت نمیشه وقتی با این پروکسیه اینترنت هم ضعیف شده ولی بدون پروکسی اینترنتم قویه چکار کنم لطفا جواب را به جیمیلم بفرستamirhoseintorabi774@gmail.com
امیرحسین
۲۷ خرداد ۱۵:۲۱
لینک یور فریدوم کامپیوتر خرابه لطفا برنامه یور فریدوم کامپیوتر را به جیمیلم بفرست
amirhoseintorabi774@gmail.com
ali
۰۱ مرداد ۱۴:۴۶
سلام وخسته نباشید این سایت که باید سبت نام کنیم ف.ی.ل.ت.ر.ه.چه کار کنم با قند شکنم کار نمیکنه
arian
۱۸ مرداد ۲۱:۳۹
من هرچی امتحان کردم نشد که!!لطفا یه کاری بکنید.

پاسخ :

سلام باگش رفع شده
مهران
۲۰ مرداد ۲۳:۳۹
سلام ببخشید برای این کار باید گوشی روت بشه؟

پاسخ :

نه فرصتش تموم شده
حامد
۲۵ مرداد ۱۲:۵۱
سلام ببخشید در حال حاضر این کار میکنه یا نه؟؟؟؟؟
Mehdi
۳۰ شهریور ۱۵:۰۹
سلام دوست عزیز
همه کارایی که گفتی رو انجام دادم ولی درست نشد... فک کنم چند تا از تنظیماتی که باید انجام بشه رو از قلم انداختی... لطفا خودت از صفحه گوشیت عکس بگیر و تو همین پست اضافه کن چون شدیدا لازم دارم... راستی همراه اولو بلدم چطوری فری نت کنم... علاوه بر تنظیماتی که تو این پست نوشته چند تا تنظیم دیگه هم داره که تو این پست از قلم افتاده... هر کی میخواد واتساپ پیام بده 09363606276
جواد
۰۶ بهمن ۰۱:۰۱
سلام باتشکر روشتون درسته درسته..اینها که وصل نشدن به خاطر بعضی منطقه واستانها تنظیماتش فرق داره فقط هر کس خواست بیاد به این ادرسhttp://goo.gl/AfFxT2 با نشانی حدودی محل سکونتش رابگه وهر اشکال دیگه داشت .....http://goo.gl/AfFxT2
Sipher
۲۹ خرداد ۱۷:۰۵
سلام داداش ببخشید چرا از پروتکل ftp استفاده کردی این یعنی گوشیم در اختیارت باشه یا ساده تر بگم راه رو باز کنم تا نفوذ کنی  
حین۹ثجثجث۹ثم
۳۰ مهر ۱۸:۳۴

عضو کانال شید روش جدید هست با فیلم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان