بوسه نوید محمدزاده بر لبان فرشته حسینی در جشنواره

بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی

نوید محمدزاده و فرشته حسینی در جشنواره کن حاضر شدند و در مقابل حاضران یکدیگر را بوسیدند. به گزارش سماتک بوسه نوید محمدزاده بر لبان فرشته حسینی در جشنواره کن با واکنش بسیاری از کاربران در فضای مجازی رو به رو شد و اینستاگرام این زوج بازیگر با کامنت های عاشقانه زیاد همراه شد.

انتشار عکس بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی بر روی فرش قرمز جشنواره بین المللی کن جنجال رسانه ای به پا کرد. عکس منتشر شده از بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی در جشنواره فیلم کن بازتاب گسترده ای در صفحات اینستاگرام هنرمندان و سلبریتی های معروف داشته است. این زوج هنرمند و عاشق سینما که هر دو بازیگر سینمای ایران نیز می باشند پس از ازدواج چندین بار در مراسمات مهم و رسمی عشق و علاقه شان به یکدیگر را به نمایش عموم گذاشته اند اما امروز برای نخستین بار دست به کاری زدند که تعجب همگان را برانگیخت.

فرشته حسینی بازیگر زن ایرانی و زاده کشور افغانستان است که مدتی است با نوید محمدزاده سوپر استار سینمای ایران ازدواج کرده است و از مهاجرین افغانستانی مقیم ایران است و سال گذشته پس از انتشار خبر ازدواجش با بازیگر مرد ایرانی پیمان زناشویی بست. همچنین به تازگی این دو بازیگر در فیلم سینمایی برادران لیلا ساخته سعید روستایی ایفای نقش کرده اند که در مسابقه هفتاد و پنجم جشنواره فیلم کن حاضر شدند. این جشنواره روز چهارشنبه 4 خرداد 1401 در سالن گرند لومیر کاخ جشنواره کن به نمایش درآمد.

عوامل فیلم برادران لیلا به کارگردانی سعید روستایی روی فرش قرمز کن در کنار یکدیگر به صف شدند و دوربین عکاسان جهان روی چهره آنان زوم شد. فرشته حسینی هم که همراه همسرش نوید محمدزاده در جشنواره فیلم کن امسال حاضر شده بود برای چند دقیقه در کنار همسرش روی لنز دوربین عکاسان رفت.

عکس بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی را در بالا مشاهده کردید و همانطور که می دانید این تصاویر واکنش بسیاری از کاربران فضای مجازی را برانگیخته کرد. همچنین مدل لباس فرشته حسینی مورد تقدیر بسیاری از خانمهای حاضر قرار کفت و سوژه بسیار مناسبی برای عکاسان ایرانی شد. برخی از کاربران لب گرفتن نوید محمد زاده از فرشته حسینی را در جمع عمومی نادرست خوانده اند و برخی دیگر گفته اند این دو زن و شوهر هستند و می توانند همدیگر را ببوسند.

عکس نوید محمد زاده در حال بوسیدن لب های فرشته حسینی را در بالا مشاهده کردید و فیلم برادران لیلا به نمایندگی از ایران در جشنواره فیلم کن 2022 حواشی فراوانی را به پا کرد؛ بوسه فرشته حسینی بر لبان نوید محمدزاده در مقابل عکاسان و خبرنگاران یکی از حواشی مهم این مراسم بوده است. این فیلم در حدود سه ساعت روی پرده رفت و یکی از بلندترین فیلم های سینمایی در جشنواره کن سال 2022 بود. شما عزیزان می توانید عکس بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی در فرش قرمز جشننواره فیلم کن که در اینستاگرام منتشر شده را تماشا کنید.

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان