حذف قابلیت آزار دهنده Program Compatibility Assistant در ویندوز7

این قابلیت که تصویر آن در ادامه مطلب آمده است نرم افزار های گوناگون را برای تطبیق با ویندوز 7 بررسی می کند و در صورت لزوم همیشه پیغامی ظاهر می کند تا کاربر تائید کند که برنامه با ویندوز تطبیق دارد یا نه؟برای حذف این قابلیت ادامه مطلب را بخوانید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بی‌گمان، بیشتر برنامه‌ها برای ویندوز ویستا و 7 نوشته نشده‌اند، برنامه‌های پرتابل هم برای هر دوی سیستم‌های عامل جدید مایکروسافت غیرقابل درک است. به‌ویژه وقتی ویندوز7 و ویستا قابلیتی دارد که برنامه‌ها را از نظر تطبیق با سیستم‌عامل جاری بررسی می‌کند و هر بار شما باید عبارت installed correctly را بزنید تا متوجه شود که برنامه درست نصب شده است. 
کسانی که برنامه‌های قدیمی و خوب زیادی دارند، حتما با این پیغام بسیار روبه‌رو شده‌اند، برای حل این مشکل، کارهای زیر را انجام دهید:

منوی استارت را بزنید و عبارت services.msc را تایپ و اینتر را بزنید. به‌دنبال عبارت Program Compatibility Assistant بگردید و روی آن دوبار کلیک کنید، سرویس را متوقف کنید و آن را از حالت Manual به Disabled تغییر دهید. برای بازگشت این عملیات هم به‌سادگی می‌توانید برعکس همین مراحل را تکرار کنید.

منبع:

http://daryasoft.com/

۰ ۰
mohammad
۲۶ شهریور ۰۹:۲۱
سلام لطفا این سایت  را کرک کنید هک تلگرام هس ممنونم لینکش رو هم به سایت بزارید ممنونhttp://www.patogh75.com/file-talae/telegram/
amir
۲۶ تیر ۱۸:۰۸
سلام
ممنون بابت کمک های همیشگیتون
من یه بازی دانلود کردم و بعد از اکسترکت وقتی برای اولین بار برنامه رو اجرا کردم پیغام program compatibility asistant رو داد و من اشتباهن گزینه reinstalling program رو زدم ولی بعد از اون هرکاری کردم برنامه اجرا نشده..درصورتی که روی یه سیستم دیگه ریختم و کار کرد و برنامه نصب شد..حتی این تنظیمات رو از gpedit.msc هم خاموش کردم و تو properties برنامه run as windows هارو تست کردم یا اجرا نشد..یا پیام اپ کرش و close program داده..و داخل program compatibility troubleshouter هم برنامه رو لوکیت میکنم ولی ارور NOT VALID میده..
در حقیقت میخوام برنامه ای که قبلن سیستم همخوانیشو تغییر داده به حالت اولیه برگردونم.
طفن راهنماییم کنید!
با تشکر
علی
۲۹ مرداد ۲۰:۲۲
سلام من همه این کارهارو کردم الآن دیگه ارور نمیده اما هیچ چیزی هم اجرا نمیشه چیکار باید کنم ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان