خرید نهال گردو فرنور

یکی از نهال گردو‌ پرمغز و بی‌اندازه محبوب خرید‌نهال‌ گردو‌ فرنور است . گردو‌ یکی از سالم‌ ترین محصول های خشک بوده است که انباشته از ترکیباتی می باشد که برای پوست‌ و مو مفید‌ بوده است حتی گردکان می تواند بسیاری‌ از بیماری‌ها‌ دفع کند‌ .

زادبوم و محل جغرافیای خوب پرورش‌ درخت‌ گردو‌ فرنور :


نهال جوز فرنور؛ متعلق‌ به مملکت فرانسه می باشد و در مقابل سردی پایداری زیادی داراست . علاوه‌ بر این نهال فرنور پیوندی؛ دیرگل و می باشد . مقاومت‌ مناسب‌ گردوی فرنور در مقابل یخبندان به شما این امکان‌ را می دهد‌ تا آن را در نواحی سردسیر‌ و با آب و هوای خنک بکارید 

اکثراً این نهال را در اوج بالا‌ ، یعنی چیزی در حدود 1800 متر‌ بالاتر‌از‌سطح دریا‌ می کارند . در این میان‌ الزاماً باید گفت‌ که چنانچه هدف شما از خرید‌ و یا دانستن‌ نرخ نهال گردو‌ فرنور ، کسب درآمد‌ می‌باشد‌ و تصمیم دارید تا با سرمایه‌ گذاری بر روی آن زندگی خودتان را رونق‌ دهید گزینه ی مناسبی را تعیین کرده اید .

آغاز باردهی نهال گردو‌ فرنور در چند سالگی خواهد بود و میزان باردهی هر نهال بزرگ‌سال فرنور :


نهال گردو‌ فرنور؛ زود‌ بارده می باشد و تا حد زیادی پس از 2 یا 3 سال آغاز به تولید‌ محصول‌ گردو‌ انجام می دهد . این نهال از هنگامی که به تکلیف برسد به ازای هر هکتار ، چیزی در حدود 8 تن گردو‌ برای شما به ارمغان‌ می آورد . به اضافه اینکه این گردو‌ از ظاهر و رنگ خوبی‌ برخوردار‌ می باشد و می تواند خریداران زیادی‌ را به خودتان جذب‌ نماید.

» جهت اطلاع از قیمت نهال گردو با شماره 09141833560 تماس بگیرید.📞

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان