دلایل خرید ایکس باکس سری اس چیست؟

دلایل خرید ایکس باکس سری اس شامل قیمت مناسب ، برخورداری از قابلیت ها و امکانات متعدد ، قدرت سخت افزاری نسبتاً ایده آل و ... می باشند.

ایکس باکس سری اس را چگونه ارزیابی می کنید ؟

ایکس باکس سری اس از کنسول های نسل نهمی می باشد که از ویژگی های خوبی برخوردار است. این کنسول در مقایسه با ایکس باکس سری ایکس از میزان حافظه ی ذخیره سازی کمتری برخوردار است. ایکس باکس سری اس دارای رزولوشن 1440P می باشد. این کنسول به منظور افزایش کیفیت تا نرخ 4K ، به یک نمایشگر اولترای HD نیاز دارد.

کنسول ایکس باکس اس از درایو نوری برخوردار نبوده است. یعنی شما تنها قادر خواهید بود که بازی های دیجیتالی را در این کنسول اجرا نمایید. عدم برخورداری از دیسک نوری ، موجب کاهش ابعاد این کنسول شده است.

این کنسول را می توان به صورت افقی و عمودی گذاشته و در هر دو حالت از آن استفاده نمود. طراحی شیک و کوچک این کنسول ، مورد توجه گیمرها بوده است و بسیاری از گیمرها این کنسول را به دلیل ظاهرش خریداری می کنند.

از دلایل خرید ایکس باکس سری اس می توان به حافظه ی پرسرعت آن ، سازگاری با ویژگی DirectX Ray Tracing ، اجرای بازی 120 هرتزی ، امکان پخش فیلم های 4k و ... اشاره نمود.

گرافیک Xbox Series S چگونه است ؟

اگر میان خرید ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس شک دارید ، باید بدانید که ایکس باکس سری اس قیمت پایین تری دارد اما قدرت و کیفیت ایکس باکس سری ایکس بالاتر است. گرافیک ایکس باکس اس نسبت به ایکس باکس ایکس ضعیف تر است. ولی امکان ارتقاء بازی ها را تا وضوح 4k ، دارا می باشد.

شما می توانید با استفاده از نمایشگرهایی که امکان اتصال به HDMI 2.1 را دارند ، تجربه ی اجرای بازی ها را با رزولوشن 1440P و فریم ریت 120 فریم بر ثانیه داشته باشید. در صورتی که دارای نمایشگرهای 1080P باشید ، می توانید توسط قابلیت Super Sampling به مشاهده ی تصاویر با ظاهری ایده آل تر بپردازید.

حافظه ی ایکس باکس سری اس چقدر است ؟

در ادامه ی بررسی موضوع دلایل خرید ایکس باکس سری اس ، به بررسی حافظه ی آن می پردازیم. درست است که حافظه ی ایکس باکس اس از نوع SSD پرسرعت می باشد ، اما حجم کمی دارد. حافظه داخلی این کنسول ، 512 گیگابایت می باشد. یعنی به لحاظ سرعت مشکلی نخواهید داشت ، اما برای نصب بازی های متعدد دچار مشکل خواهید بود.

شما نگران این مشکل نباشید. زیرا می توانید با خرید حافظه ی خارجی مناسب ، مشکل کمبود حافظه را برطرف نمایید. یک راه دیگر برای حل این مشکل ، استفاده از Project xCloud است که شما را از دانلود بازی ها بی نیاز نموده و امکان اجرای بازی ها را در سرورهای داده راه دور فراهم می نماید.

آیا با قابلیت های ایکس باکس سری اس آشنا هستید ؟

یکی از دلایل خرید ایکس باکس سری اس ، وجود قابلیت های مهم و کاربردی در این کنسول می باشد. برخی از این قابلیت ها موارد زیر می باشند.

قابلیت Quick Resume : این قابلیت به همراه معماری خاص این کنسول ( Velocity Architecture ) و حافظه ی SSD این امکان را فراهم نموده که در یک زمان مشخص به اجرای چندین بازی اقدام نموده و میان بازی های مختلف جابه جا شوید. قطعاً این قابلیت برای شما بسیار کاربردی است.

قابلیت Smart Delivery : هر بازی که دارای این قابلیت باشد ، در تمامی کنسول های ایکس باکس با کیفیت بالایی اجرا می شود. کنسول ایکس باکس سری اس از قابلیت اسمارت دلیوری پشتیبانی می کند. بدین ترتیب همواره می توان نسخه جدید تمامی بازی هایی با این قابلیت را در اختیار داشت.

مهمترین دلایل خرید ایکس باکس سری اس را چه می دانید ؟

مهمترین علت استقبال خریداران از این کنسول را می توان قیمت آن عنوان نمود. حتی قیمت ایکس باکس سری اس در مقایسه با قیمت PS4 که یک کنسول نسل هشتمی است ، پایین تر می باشد. پس فرصت خوبی است که با یک هزینه ی مناسب بتوان صاحب یک کنسول بازی جدید شد.

ایکس باکس سری اس با کنسول های نسل های گذشته ی مایکروسافت ، سازگاری داشته و امکان اجرای بازی های آنان را فراهم می کند. نکته ی مهم در این ارتباط این است که کیفیت اجرای بازی های قدیمی در این کنسول ، به مراتب بهتر می شود.

امکان استفاده از سرویس ایکس باکس گیم پس ، از دیگر ویژگی مثبت کنسول ایکس باکس سری اس می باشد. شما می توانید با هزینه اندکی به خرید اشتراک گیم پس اقدام نموده و از امکانات بی شمار این سرویس برخوردار شوید.

دلایل خرید ایکس باکس سری اس به جای ایکس باکس سری ایکس چیست ؟

با توجه به مواردی که ذکر شد ، تصور می کنید که چرا کاربران به جای خرید ایکس باکس سری ایکس به خرید ایکس باکس سری اس اقدام می کنند ؟ بله درست حدس زده اید. قیمت مناسب ، کم اهمیت بودن رزولوشن 4K از دید برخی از کاربران ، ابعاد کوچک و جمع و جور ، کم اهمیت بودن تفاوت میان SSD و GPU ، تمایل نداشتن کاربران به استفاده از بازی های دیسکی و ... از دلایل این تصمیم گیری است.

هر چند که اختلاف کیفیتی و قدرتی میان کنسول های ایکس باکس سری ایکس و اس زیاد است ، اما برخی از کاربران به خرید کنسول ایکس باکس اس اقدام نموده و تمایلی به خرید ایکس باکس ایکس ندارند.

ستاره بازی ایران

موارد متعددی را به عنوان دلایل خرید ایکس باکس سری اس بیان نمودیم. حال اگر قصد خرید کنسول ایکس باکس سری اس را گرفته اید ، از یک فروشگاه معتبر اقدام نمایید. فروشگاه ستاره بازی ایران ، به فروش کنسول ایکس باکس سری اس با قیمت مناسب اقدام می نماید.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خریدps5  با ما همراه باشید.

بدین ترتیب شما با برخورداری از تخفیف های مناسب ، می توانید علاوه بر خرید کنسول بازی به خرید بازی ها و لوازم جانبی های آنها اقدام نمایید. زیرا قدرت خرید بیشتری پیدا می کنید. فروشگاه ستاره بازی ایران ، عرضه کننده انواع کنسول های بازی و اکسسوری های مرتبط با آنها می باشد.


۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان