رات چیست

سلام دوستان عزیز رات یک نوع تروجان هستش که برای کنترل گوشی طرف مقابل استفاده میشه حالا انواع رات داریم برای اندروید یا دیگر سستم عامل ها

تروجان چیه ؟ 
یچیزی شبیه کی لاگر ها اما خیلی پیشرفته تر و با امکانات بالاتر و شما میتونید کار های مختلفی انجام بدید 
اصل نام تروجانم در مورد قدیمه که تو یه جنگ یه چیزی به نماد صلح به پادشاه کشور مقابل میدن ولی تو این سربازا قایم شده بودن به همین دلیل دیگه از اون وقت به بعد به چیزی که از داخل نفوذ میکنه میگن تروجان 

خب حالا از چه روش هایی هک میشیم در ادامه مطلب بخونید 

دوستان در بحث هک. هک رو همه یجور توی ذهنشون تجسم میکنن یعنی هک اصلاح یا معنی خاصی نداره در مورد رات ها هم یا کلن هک طرف مقابل ضعف طرف یا تارگت رو نشون میده برای مثال شما یک گاوصندوق دارید درشو باز میذارید خب معلومه که چیزی که توشه رو بر میدارن و اینجا ضعف شماست که درشو باز گذاشتید تا هکر یا دزد بتونه از اطلاعات داخل اون استفاده کنه

دوستان گوشی نیز مانند گاوصندوقه یعنی خودتون اجازه میدید طرف بهتون نفوذ کنه حالا نرم افزار میده که نصب کنید یا لینک باز کنید عکس باز کنید و ...

برای مقابله با این هکر ها یا رخنه گر ها باید چه کرد؟

برای مقابله با این کارها شما باید حساس باشید یعنی بهتون یک لینکی دادن و گفتن روش کلیک کن الکی زود کلیک نکنی حالا بررسی کنی و ...

امید وارم این مطلب مورد تائید دوستان باشه اگه سوالی راجب رات دارید بگید در خدمتیم

۰ ۰
حامد
۲۶ تیر ۱۲:۰۶
با تشکر

پاسخ :

خواهش
smiling hacker
۰۹ شهریور ۱۴:۲۰

با سلام خدمت دوست عزیز من smiling hacker هستم من دارم  برنامه نویسی اندورید رو می کنم و ازتون دوست عزیز یه خواهش کوچیک دارم می خواستم طرز ساخت ترجان رو برام ایمیل کنید ممنون می شم

جلال
۲۳ شهریور ۰۰:۳۹
سلام خسته نباشین من خیلی مبتدی هستم خیلی دوس دارم هک یاد بگیرم اگه میشه نرم افزار رات و واسم بفرستین ممنون میشم اموزش کاملشم واسم بفرستین 

پاسخ :

سلام رات چی؟

سپهر
۲۳ شهریور ۲۱:۳۳
سلام خسته نباشید. از مطالب مفیدتون ممنونم. از طریق تلگرام برای من یه لینک ارسال شد و من ندانسته کلیک کردم از کجا بفهمم که هک شدم ؟

پاسخ :

سلام با لینک نمیشه هک کرد شما برید به قسمت تنظیمات و قسمت security اونجا میتونید دیوایس های متصل به خودتون رو ببینید
Mehrdad
۰۴ بهمن ۱۲:۱۷
سلام دوست عزیز. ی خواهش داشتم طرز ساخت تروجان رو میشه ب جیمیلم بفرستین ممنون میشم .

پاسخ :

ادرس جدید وبسایت:
kinglearning.ir
SGND
۱۲ آذر ۱۵:۳۹
سلام خسته نباشید
اگر یکی روی این لینک ها کلیک کرد و هک شد چیکار باید بکنه؟!
راه حلی نیست؟!

پاسخ :

سلام میتوانید گوشی را ریست کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان