شرایط زندگی در دریاچه چیتگر

شرایط زندگی در دریاچه چیتگر

به زندگی در منطقه ی دریاچه چیتگر علاقه دارید و می خواهید درون برج های بلند بالای پر از امکانات زندگی کنید؟ برج های چیتگر جزء بهترین سازه ها در منطقه خوش آب و هوای تهران هستند که ساکنین آن از هوای پاک تری نسبت به دیگران بهره مند می شوند که دلیل آن نزدیک بودن به جنگل و دریاچه است. اگر ساکن یکی از واحد های برج های چیتگر هستید یا قصد خرید یکی از صد ها واحد شیک برج های مسکونی یا تجاری در این منطقه را دارید، بد نیست درباره شرایط زندگی در دریاچه چیتگر بدانید.

دسترسی راحت به محله های چیتگر

چیتگر در کل دو قسمت شمالی و جنوبی دارد که شرایط زندگی در آن را متفاوت می کند. چیتگر شمالی از طریق بزرگراه شهید لشکری، اتوبان شهید همت، شهرک راه آهن و شهرک کارمندان شهرداری به چهار سمت جغرافیایی در شهر متصل می گردد.

در چیتگر جنوبی نیز بزرگراه لشکری، شهرک دانشگاه تهران، بلوار کرمان خودرو و بزرگراه فتح نیز از چهار جهت به آن راه دارند. به همین دلیل شرایط زندگی در دریاچه چیتگر برای تمامی افراد از نظر دسترسی راحت است. از دیگر مزایای زندگی در دریاچه چیتگر داشتن خط مترو و اتوبوسرانی و تاکسیرانی است که نیاز افراد بدون وسیله نقلیه را رفع می کند.

 

برخورداری از بزرگ ترین پارک فرا منطقه ای

پارک چیتگر از امکانات زیادی برخوردار است. از جمله:

       مجتمع فرهنگی

       باشگاه ورزشی

       سالن اجتماعات

       زمین بازی

       پیست دوچرخه سواری و ایستگاه اجاره دوچرخه

       انبار

       بوفه و رستوران

       کافی شاپ

       مجتمع آتش نشانی

       آلاچیق

       پارکینگ

       چادر اقامتی

       مرکز خرید بام لند

       اسکله

       قایق پدالی، شارژی و قایق های اتوبوسی

       قایق موتوری

       کاتامارا

باید بگوییم دومین نقطه نظر جذابیت از نظر شرایط زندگی در اطراف دریاچه چیتگر، وجود مرکز خرید بام لند در فضا باز، با 60 هزار متر مربع مساحت و برخورداری از معماری اروپایی-ایرانی است که شامل این مراکز است:

       شهر فرهنگ

       12 رستوران و فست فود

       شهر موسیقی

       شهر سلامتی

مراکز آموزشی و فرهنگی چیتگر

سومین مزیت زیبای موجود در دریاچه چیتگر، وجود سرای محله چیتگر شمال است که برای افزایش مشارکت میان همسایه ها و بالا بردن سرانه فرهنگ، از کلاس های همگانی فرهنگی، هنری و آموزشی برخوردار است.

سرای فرهنگی دیگری که در محله ی بلوار کوهک، خیابان نسیم قرار گرفته است؛ سرای محله ی کوهک چیتگر نام دارد. این مرکز برای فعالیت های افزایش سلامتی، ترویج هنر و کارگاه های یادگیری مهارت های مختلف تاسیس شده است.

امکانات خوب برج های چیتگر

معماران سازنده برج های چیتگر به دلیل قرارداد داشتن با پیمانکار های مختلف، برج ها را با امکانات بالا در عین خاص و متفاوت بودن ساخته اند تا هر فرد بسته به شرایط زندگی در دریاچه چیتگر، محله مورد نظر خود را انتخاب کند. از امکانات برج های چیتگر می توان به این موارد اشاره کرد:

       پارکینگ

       آسانسور

       انباری

       لابی مجلل

       سالن اجتماعات

       زمین ورزش

       باشگاه

       استخر

       سونا و جکوزی

       هلی پد

       روف گاردن

       سیستم حرفه ای گرمایشی و سرمایشی

       شوتینگ زباله

       مهد کودک

       کافی شاپ

       رستوران

       سالن مطالعه

       سیستم حرفه ای اطفاء حریق

       سیستم امنیتی قوی

البته موارد دیگری نیز وجو دارند که خود به اندازه ی کافی دلیل محکمی برای زندگی در دریاچه چیتگر می باشند. اما کدام پیمانکار ها برج هایی با طراحی زیباتر و مدرن تر به خریداران ارائه داده اند؟ در ادامه نام پروژه های معروف دریاچه ی چیتگر را خواهیم گفت که شامل برج سپکو، بیسموت و یاران می باشند.

برج سپکو چیتگر

در پروژه ی سپکو، 16 طبقه در 5 بلوک ساخته می شوند که شامل واحد های بسیار زیاد مسکونی است و طبق قرارداد، در سال 1404 به خریداران تحویل داده می شود.

برج بیسموت چیتگر

برج های پروژه بیسموت با کاربری اداری - تجاری یا همان هوم آفیس معمولا طراحی مدرن تر و شیک تری دارند و در کنار اداری بودن برج های منطقه 22 چیتگر قابلیت اقامتی را نیز به خوبی نمایان می کنند. از مزایای این برج، می توان به قرار گرفتن در محله پر طرفدار بلوار چهار باغ با نقدینگی کم اشاره کرد. لازم است بدانید برج دیگری با قابلیت تجاری - اداری در چیتگر وجود ندارد و پروژه بیسموت به عنوان تنها گزینه ی عالی به حساب می آید.

برج یاران چیتگر

برج یاران در 4 بلوک با 12 طبقه در حال ساخت است و چیزی حدود 300 آپارتمان را در حیطه برج های مسکونی در بر می گیرد. این برج ها در غرب دریاچه چیتگر با مساحت 36400 متر مربع قرار داشته و به مکان های زیر دسترسی دارند:

       باغ گیاه شناسی

       ورزشگاه آزادی

       پارک آبشار

       پارک چیتگر

       بوستان جوانمردان

       بیمارستان های جدید

       ایران مال

 

منبع:

https://www.khanefootball.com/بخش-اخبار-2/36217-بررسی-قیمت-شرایط-ثبت-نام-جدید-پروژه-چیتگر?pr=1

https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/1096348020964949

 


۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان