شرکت «ویـــکو» از مدل T3 بهطور رسمی رونمایی کرد
در شبی بهیادماندنی و در یک میهمانی خاص که گروه «عمـــرانتل» میزبان جمعی از فعالان عرصه تکنولوژی و تلفن همراه در هتل اسپیناسپالاس تهـــران بود، از مدل T3 برند خود رونمــایی شد.
این دورهمی ویژه که برای استقبال از مهمان نورسیده فرانسوی ترتیب داده شده بود، علاوهبر معرفی برند ویــکو و مدل منحصربهفرد T3، برنامههای مفرح و سرگرمکننده دیگری نیز به اجرا درآمد که در این گزارش به توصیف اتفاقات این شب خاص میپردازیم. شبی تاریخی که در تقویم موفقیتهای ویکـــو هرگز فراموش نخواهد شد.
خاطرهای که با امیــدواری به موفقیت در بازار، بهخوبی رقم خورد
بر طبق دعوت، میهمانان از ساعت 19 کمکم وارد و با استقبال و راهنمایی تیم برگزارکننده به سمت جایگاه خود هدایت شدند. مراسم با پخش سرود ملی ایران و صحبتهای مقدماتی مجری آغاز شد. ابتدا بهطور خلاصه به معرفی برند ویکـــو و ویژگیهای مدل T3 پرداخته شد و برای رسمیت بخشیدن به مراسم، از آقای مهدی اسدی مدیرعامل ویــکو، برای عرض خوشآمدگویی و سخنرانی به روی سن دعوت به عمل آمد. آقای اسدی در طی صحبت کوتاه خود، ضمن تشکر از حضور مدعوین بار دیگر هدف برگزاری ایونت را یادآور شد و نسبت به موفقیتهایی که احتمال آن را بسیار قوی میدانست، ابراز امیدواری کرد. ایشان با اشاره به برگزاری کنفرانس خبری در چند روز گذشته و پس از انتشار اولین خبر در یکی از خبرگزاریها اذعان داشت که علیرغم حضور تازه برند در بازار ایران که اطلاعرسانی چندانی هم صورت نگرفته، تعداد 2.500 دستگاه تلفن همراه ویــکو خروج داشته و طبق آمار دریافتی، بیش از 800 عدد از این تعداد در تهران و شهرستانها فعال شده و بازخورد بینظیری را از افراد دریافت کردهاند.
مهدی اسدی در ادامه صحبتهای خود افزود: «با وجود آنکه هنوز در زمینه برندسازی، اقدامات جدی صورت نگرفته، اما همچنان میزان درخواست برای این برند وجود داشته و با توجه به ویژگی خاص این برند که همان مقرونبهصرفه بودن آن است، پیشبینی میشود که تقاضا روزبهروز بیشتر شود.»
در ضمن از دیگر مزیتهای خرید و فروش این گوشی به تعویض یکماهه کل مدلهای برند به عنوان ضمانت پس از فروش اشاره کرد که نسبت به گارانتی 18 ماهه در سایر برندهای موجود در بازار بر طبق سازمان حمایت از حقوق مصرفکننده، برتری ویژهای محسوب میشود.
وی در ادامه صحبتهای خود پیرامون ارتباط برند ویــــکو با هــوآوی افزود: «ویکو مدعی است که طراحی محصول صددرصد در کشور فرانسه انجام شده و برند هـــوآوی در دفتر مرکزی چین با برند ویکو شریک است و در حال حاضر این محصولات در برندشاپهای هــوآوی به فروش میرسند. ضمن آنکه هــوآوی در بازاریابی ویکو نیز در حال فعالیت است.»
ایشان چشمانداز امیدوارکنندهای برای شرکت خود و پیشرفتهای برند ویکو در نظر دارد و به گفته او تا انتهای سال 2023 و ابتدای سال 2024، سهم 10 درصدی در بازار ایران را از آنِ برند ویـــکو میداند. ضمنا از برنامههای بلندمدت دیگری از جمله وارد کردن گوشیهای پرچمدار که با مدلهای خاص از برندهای پرطرفدار بازار رقابت میکند، خبر داد.
آقای مهدی اسدی با اشاره به سابقه 20 ساله خود در صنعت تلفنهمراه در ایران و آگاهی از فراز و نشیبهای بازار، با اتکا به تیم قوی و حرفهای خود در مجموعه عمرانتل، مدعی است که معادلات بازار قابلتغییر بوده و همین دلیل، احتمال مالکیت 10 درصدی از سهم بازار ظرف مدت یک تا 2 سال را بسیار قوی میکند.
از سیاستهای این مجموعه، ثابت درنظر گرفتنِ قیمتها با توجه به نوسانات ارزی و شرایط تحریمها است که بدونشک میزان رضایتمندی و اعتماد مشتریان را به همراه خواهد داشت. ایشان در پایان بار دیگر با خوشحالی تاکید کرد که ما بازار ایران را برای پذیرش این برند محکوم میکنیم!
مُهـــر تاییدی بر امکانات T3 از زبان فعالِ مطرحِ حوزه تکنولوژی
پس از صحبتهای جناب آقای اسدی، نوبت به نقد و بررسی گوشی ویکو مدل T3 توسط یکی از فعالان حوزه تکنولوژی در شبکههای اجتماعی رسید. اهورا نیازی فردی متخصص، با دانش و بهروز که در این زمینه اعتماد و توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است، اعلام کرد که در طول حدود دو هفته کار با گوشی ویکو T3، دوربین 48 مگاپیکسلی آن را از سایر ویژگیهایش متمایز دانست و کیفیت آن را نسبت به قیمت پایین، بسیار قابلقبول ارزیابی کرد. همچنین اضافه کرد که یکی از فاکتورهای مهم برای متقاعد کردن مشتری علاوهبر دوربین، چیپستِ بهکاررفته در داخل گوشی است که اگر کمی سطحتوقع را نسبت به پولی که پرداخت میکنیم، پایین بیاوریم، راندمان خوبی به ما خواهد داد. بهطور کلی برای فرزندان، دانشآموزان، دانشجویان، رانندههای تاکسی اینترنتی، عزیزان سالمند و ... این گوشی بسیار کاربردی و مناسب خواهد بود.
اهورا نیازی با یادآوری این نکته که ویدئو کامل بررسی این محصول در صفحه شبکهاجتماعی وی موجود است، گفت: «با توجه به نیاز بازار، جای خالیِ چنین برندی احساس میشد که امیدوارم ویـــکو با ارائه خدمات ویژه پس از فروش، اعتماد و جایگاه خوبی را در بازار موبایل ایران بهدست آورد.»
مراسم با برش کیک برند ویکو توسط خانواده عمرانی و خانواده اسدی ادامه پیدا کرد و طی یک قرعهکشی از کارتهای حاوی QR code که در بدو مراسم در اختیار میهمانان قرار داده شده بود، تعداد 6 تلفنهمراه ویکو T3 به برندگان اهدا شد.
میهمانیِ رونمایی از برند در حالیکه مدعوین از هنرنمایی استندآپکمدینها و اجرای موسیقی زنده توسط حمید هیراد سرگرم بودند، با صرف شام و گرفتن عکس یادگاری به اتمام رسید تا اینچنین شبی خاطرهساز در تاریخ صنعت موبایل ایران به نیکنامی به ثبت برسد.