لیستی از ویژگی‌های گوشی‌های تاشو سامسونگ

لیستی از ویژگی‌های گوشی‌های تاشو سامسونگ

برند سامسونگ به‌عنوان یکی از غول‌های تولیدکننده محصولات دیجیتال در جهان شناخته می‌شود که هرروز تلاش می‌کند با تولید محصولی جدید، تمام نگاه‌ها را به سمت خود خیره کند. این برند در سال 2021 طراحی و تولید گوشی‌های تاشو را در دستور کار خود قرار داد و البته در این زمینه هم به موفقیت رسید. به‌طوری‌که در همان سال بیشترین فروش گوشی‌های تاشو در جهان را به خود اختصاص داد. حالا ما در سال 2022 هستیم  و سامسونگ به دنبال آن است که همین مسیر را ادامه دهد. به همین دلیل تولید گوشی‌های تاشو با قابلیت‌های بهتر و جدیدتر در برنامه این شرکت قرار دارد.

اگر شما هم جزء علاقه‌مندان به گوشی‌های جدید باقابلیت‌های منحصر به فرد باشید، حتما در محصولات جدید سامسونگ هم ویژگی‌های جذاب و خاص را دنبال می‌کنید. به همین دلیل در ادامه قصد دارم ویژگی‌های گوشی‌های جدید سامسونگ را بررسی کنم.

دوربین‌های پرچمدار

قبل از هر چیز بهتر است بدانید که سامسونگ در سال 2021 دو گوشی تاشو با نام‌های Z Fold 3 و Z Flip 3 را به بازار عرضه کرد و محبوبیت زیادی به دست آورد. در عین حال این دو محصول توانستند فروش برند سامسونگ را نسبت به سال قبل تا چهار برابر افزایش دهند. حالا در سال 2022 دو گوشی تاشو جدید با نام‌های Galaxy Z Fold 4 و Z Flip 4 در 10 آگوست رونمایی شد. به‌صورت کلی به بررسی گوشی‌های تاشو سامسونگ در دسته فولد و فلیپ دارای چند ویژگی خاص و محبوب هستند می پردازیم.

اولین ویژگی که برای همه دوستداران گوشی‌های هوشمند، اهمیت دارد، برخورداری آن‌ها از دوربین‌های قوی و باکیفیت است. این موضوع در گوشی‌های سامسونگ فولد و فلیپ به‌خوبی رعایت شده است. به‌طور مثال سامسونگ گلکسی Z فولد 3 از سه دوربین پشتی 12 مگا پیکسلی، یک دوربین 10 مگا پیکسلی و دوربین 4 مگا در پایین صفحه‌نمایش برخوردار است. بنابراین اگر شما هم عاشق ثبت تصاویر و فیلم‌های زیبا باشید، سامسونگ در این محصول به‌خوبی نیاز شما را برآورده می‌کند.

گلکسی Z فلیپ هم دوربین‌های قدرتمندی شامل دوربین 12 مگا تله فوتو و فوق عریض به همراه دوربین 10 مگا پیکسل تله فوتو برخوردار است. امکاناتی ویژه تا بتوانید هنر عکاسی خودتان را به بهترین شکل به نمایش بگذارید.

باتری نه چندان قدرتمند!

دومین موضوع مهمی که تجربه بهتری از یک گوشی هوشمند به کاربران ارائه می‌دهد، برخورداری آن از باتری قدرتمند و مناسب است. گوشی‌های هوشمند با جذابیت‌های بی‌شمار خود در ارائه فیلم، عکس، بازی و مواردی دیگر، نیاز به باتری باکیفیت دارند؛ در غیر این صورت تمام جذابیت‌های خود را همان ابتدا از دست خواهد داد.

حقیقت این است که گوشی‌های دسته  Z سامسونگ با باتری‌های 3300 و 4400 میلی‌آمپری خود، چندان موفق و قوی ظاهر نشدند. به همین دلیل اگر سامسونگ قصد دارد با تولید بهترین گوشی‌های تاشو بازار را در دست بگیرد، باید برای بهبود باتری گوشی‌های خود تلاش کند. به عبارت دیگر باید این باتری‌ها حداقل ظرفیتی معادل با 5000 میلی‌آمپر داشته باشد تا تصاحب بازار را در اختیار سامسونگ قرار دهد.

البته در حال حاضر گوشی‌های هوشمند زیادی با ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر در بازار یافت می‌شوند که قابلیت‌های جذاب دیگری هم به شما ارائه می‌دهند، ولی قیمت آن‌ها ممکن است کمی زیاد باشد. به همین دلیل توصیه می‌شود که موبایل سامسونگ خود را قسطی بخرید تا بهترین گزینه‌ها را به‌صورت اقتصادی و مقرون به‌صرفه به دست بیاورید.

قلم S داخلی

حتما یکی از برجسته‌ترین و خاص‌ترین ویژگی‌هایی که در گوشی‌های تاشو سامسونگ قرار داده شده، برخورداری آن‌ها از قلم S داخلی است. پشتیبانی از  S penاز همان ابتدا  و در اولین گلکسی فولد رونمایی شد و به دلیل جذابیت ویژه‌ای که داشت، در محصولات تاشو بعدی هم تکرار شد. به همین دلیل در حال حاضر گوشی‌های تاشو سامسونگ در دسته فولد و فلیپ از این ویژگی خاص برخوردار هستند.

قیمت گوشی‌های تاشو سامسونگ

شاید بتوان گفت بدترین و ناامیدکننده‌ترین ویژگی گوشی‌های تاشو برند سامسونگ، قیمت فضایی و گران آن است. به همین دلیل در حال حاضر خرید این محصولات برای همه دوستداران گوشی‌های هوشمند جذاب نیست. البته از زمانی که گوشی‌های تاشو سامسونگ رونمایی شدند، قیمت آن‌ها با روند کاهشی همراه شده است؛ اما هنوز هم قیمت آن کمی گران است. به همین دلیل بیشتر کاربران تمایل کمتری برای خرید آن‌ها نشان می‌دهند.

مدرن‌ترین گوشی تاشو سامسونگ را بشناسید

همان‌طور که بیان شد گوشی‌های دسته Z سامسونگ جذابیت‌های منحصر به فردی دارند. در این میان جدیدترین گوشی تاشو این برند،  گلکسی Samsung Galaxy Z Flip ۵G است که چند ویژگی جذاب و خاص به کاربران ارائه می‌دهد. ازجمله این موارد می‌توان به پردازنده Qualcomm Snapdragon ۸۶۵ Plusاشاره کرد. علاوه بر آن صفحه‌نمایش اصلی گوشی از نوع ۶. ۷inches، ۱۰۸۰x۲۶۳۶ pixelsاست. همچنین صفحه‌نمایش دوم از نوع۱. ۱inches، ۱۱۲x۳۰۰ pixels استفاده شده است تا شفافیتی بی‌نظیر در ارائه تصاویر به کاربران ارائه دهد.

استفاده از رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت هم باید به مزایای این تاشو جذاب اضافه کرد. در عین حال دوربین‌های پشتی این گوشی، دو دوربین 12 مگا پیکسلی هستند و دوربین سلفی جلو هم 10 مگا پیکسلی است. در عین حال باتری 3300 میلی‌آمپر برای این محصول در نظر گرفته شده است.

اگر شما هم قصد تصاحب این گوشی جذاب را داشته باشید، فقط به دنبال یک تماس تلفنی ساده نیستید؛ اما به هر صورت برقراری تماس تلفنی مهم‌ترین و اولین کارکرد هر گوشی تلفنی محسوب می‌شود. به همین دلیل بهتر است به دنبال خرید شارژ رایتل به‌عنوان یک شارژ مقرون به‌صرفه و مناسب باشد.

درنهایت اینکه این گوشی مدرن و زیبا از اینترنت 5G برخوردار است وشما می توانید با خرید آنلاین بسته اینترنت رایتل به سرتاسر دنیا متصل شوید.  علاوه بر آن صفحه‌نمایش بزرگ آن باعث می‌شود که کارایی بهتری در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین این محصول به شکلی طراحی شده که استفاده از آن کاملا راحت  باشد و قابلیت تا شدن در جیب و حمل و نقل آسان را به کاربران اراده دهد. در عین حال گوشی خوش‌دستی است و مقاومت خوبی در برابر برخی آسیب‌های محیطی دارد. اما در کنار تمام مزایای جذاب خود چند عیب واضح نیز دارد.

 به‌طور مثال در این گوشی به دنبال قابلیت ضدآب و مقاومت در برابر گردوغبار نباشید. علاوه بر آن نداشتن باتری قدرتمند و گران بودن قیمت آن باعث می‌شود که جذابیت این محصول سامسونگ را تا حدود زیادی کم کند.

 

 

 


۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان