لینک کرک شده برنامه هک مودم های وای فای

سلام سایت http://dgifile.com/hackwifi.html الکی محصولی رواس فروش گذاشته که ارزشی نداره باس گوشی روت باشه در ضما توی سایت کلی حرفای تخیلی زده که هیچ کدوم صحت نداره لینکشو براتون در آوردیم تا حالش گرفته شه :) لینک تو ادامه مطلبه

ورود به قسمت دانلود | * ورود * |

۰ ۰
alireza
۱۵ خرداد ۱۴:۱۶
سلام .خسته نباشید 
میخواستم بدونم که میشه به من کرک کردن لینک رو آموزش بدید؟؟
من خیلی دوست دارم که هک سایت رو هم یاد بگیرم ..اگه لاینی چیزی دارید بگید اددتون کنم از اونجا اگر میشه بهم یاد بدید

پاسخ :

سلام شاید گذاشتیم ای دی تلگرام من : lordhacker@
mohsen
۱۶ خرداد ۰۹:۱۲
سلام داداش اگه میشه برنامه ویرایشگر اندروید رو که پولی هست رایگان بذارید خیلیی ممنون

http://www.apfarsi.ir/shop6.html
سینا
۱۴ مرداد ۱۰:۱۷
لطفا به من هک واقعی رو یاد بدید من خیلی دوست دارم  هکر شوم اما امکانات فراهم نیست لطفا کمکم کنید اگه می‌شه برام نرم افزاری چیزی ایمیل کنید ممنون.

پاسخ :

سلام اگه میخاید هکر شید برنامه نویسی یاد بگیرید پیشنهاد من برای یادگیری اولیه ویژال بسیک هستش
محمد
۱۱ فروردين ۰۸:۲۵
سلام لینک پاک شده لطفا مجددا بگذارید و بنده را هم خبر کنید . ممنون       
اینستا گرام ها
۰۵ ارديبهشت ۰۰:۳۰

وب عالی دارید ادامه بدین
با تشکر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان