نرم افزار هکرها

سلام بر دوستداران هک دوستان عزیز در این پست نرم افزاری رو برای شما آوردیم که باهاش میتونید کارهای بسیاری انجام بدید اگه هکر باشی میفهمی چه کار هایی 

قابلیت هاش از جمله

  • کرک هش
  • find admin page
  • انواع دورک های:
    •         sql
    •         lfi
    •         rfi
    •         rfu
    •         dnn
    • و ...
  • اسکنر باگ های
    •         lfi , rfi
  • هک وبسایت
  • هک ایمیل
  • کی لاگر
  • رات
  • و ... 

دوستان شاید نمونه این نرم افزار ایرانی رو نتونید پیدا کنید ناب ترین هارا برای شما میاریم

لینک دانلود :

دریافت
عنوان: hackers pack
حجم: 7.76 مگابایت

۰ ۰
یوسف
۱۵ فروردين ۱۴:۲۳
سلام ببخشید من بلد نیستم باهاش کار کنم یادم بدید لطفا

پاسخ :

باید یکم هک بلد باشین حداقل بدونید هک sql اینا چین یا اکسپلویت ها
aminali
۱۸ فروردين ۲۳:۳۷
سلام لطفا اموزش هک حبل المتین را بذارید من قبلا هکش کردم بعد پاک کردم حالا دوباره میخوام هک کنم نمیشه . یادم رفت لطفا اموزش بدید خواهشن مرسی
sa yar
۲۲ ارديبهشت ۱۵:۵۲
ببخشید میشه بگید چطوری از کی لاگرش استفاده کنم ؟ لطفا جوابو ایمیل کنین یا اگه پاسخ دادین بهم اطلاع بدین 

پاسخ :

باش کار نکردم
Shahin
۱۰ خرداد ۱۸:۰۲
این خودش ویروسه
adminastor جدا میسازه
شبنم
۲۳ تیر ۱۷:۰۵

سلام

میشه تلگرام هک کرد؟؟

چجوری؟؟؟

پاسخ :

سلام آره راهی داره میذاریم
میلاد
۲۷ تیر ۱۲:۱۴
سلام ببخشید راهی هس که بشه جیمیل یکیرو هک کرد یا نه ممنون از سایت خوبتون.

پاسخ :

سلام بله روش های مختلفی هست
local
۱۰ شهریور ۰۴:۴۱
نرم افزار میذاری اسکنشم بذار
رت هم میشه بااینا داد دست مردم!!!:)))

پاسخ :

اینا قبلا اسکن شدن :)31.25.93.252
amirhosein
۱۸ مهر ۱۴:۵۸
دمتون گرم

pegah
۲۱ مهر ۱۲:۴۹
سلام لطفا آموزش هک لاین و تلگرامو به زبان ساده بزارید  ممنونم

پاسخ :

سلام زبان ساده یعنی چطوری؟
Sipher
۲۹ خرداد ۱۷:۱۲
داداش این نرم افزار هایی که واسه دانلود گذاشتید تروجان هستن و و با نصب برنامه  بهش اجازه میدم محتویات کارت sd و خیلی چیزا رو بخونه و تغییر بده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان