نرم افزار کرک فایل های apk

سلام دوستان بلاخره بعد از تلاش چند روزه آموزش کرک فایل هایapk همراه نرم افزاری که ساختیم رو براتون پیوست کریم میتونید دانلود کنید 

فقط نرم افزار نیاز به کدی داره که میتونید از داخل نرم افزار یا از اینجا خرید کنید لینک دانلود و خرید نیز پائین ذکر شده 

لینک دانلود نرم افزار :دریافت

لینک خرید کد ورود :ورود

۰ ۰
مهدی
۰۳ آبان ۱۴:۳۹
سلام من گوشی هواوی جی 750 دارم که تقریبا فوق العاده ست ولی جدید ا در قسمت نوتیفیکیشن ساعت عقب میمونه و اگر مثلا وای فای رو روشن میکنم نشون نمیده.لطفا راهنمایی کنید.

پاسخ :

ساعت رو از تنظیمات بصورت خودکار تنظیم کنید به صورت خودکار تنظیم شه 
مهدی
۰۴ آبان ۱۵:۵۶
با تشکر از کمک شما،در مورد قسمت نوتیفیکیشن که بطور مثال وقتی وای فای روشن میکنم وضعیت روشن شدن رو نشون نمیده.ویا اگر در حالت ویبره باششه گوشی بازم مشخص نمیکنه.
ممنونم اگر این رو هم راهنمایی کنید

پاسخ :

گوشیتون روت هست یا نه؟
اگه روت هست انروت کنید و مدل دقیق گوشی رو بگید
مهدی
۰۷ آبان ۱۹:۰۵
سلام گوشی هواوی جی 750 هستش با امکانات خوبی که داره راضیم ولی اخیرا در قسمت نوتیفیکیشن تاخیر در عملکرد داره مثل اینکه ساعتش پانزده دقیقه عقب میمونه و یا با روشن کردن وای فای بعد از ده دقیقه وضعیت روشن شدن رو نشون میده.لطفا راهنمایی کنید. ضمنا من تو کانال تلگرام عضو شدم ولی پیامی و یا پستی برام نمیاد؟

پاسخ :

سلام فعالیت نمیکنیم کاربر ها بسیار کم است
گوشیتون رو فلش بزنید درست نشد مشکل سخت افزاریه
خدا خیرت بده
۱۱ آبان ۱۷:۲۹
داداش خدایی جون هرکی دوس داری فقیریم پول نداریم نمیتونم کدو بخرم خدایی کدو برام بفرست خدا خیرت بده ممنون

پاسخ :

سلام 1000 تومن الان پفک نمیدن برادر ربطی به فقیر بودن نداره این نرم افزار نیز برای ساختش زحمت کشیده شده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان