نسخه مود شده هک شده clash of clans


صد در صد تست شده 
این روز ها بعضی سایت ها با انتشار هک بازی کلش پول خوبی به جیب میزنن
بعضی سایت ها 5 هزار تومان و بعضی تا 10 هزار تومان این هک رو به فروش گذاشتن و دوستان عزیز هم خریداری میکنن ☺☺
در حالی که نسخه رایگان رو میتونی دانلود کنید بدون هیچ هزینه ای
این هک به هیچ دردی نمیخوره و فقط میتونید باهاش اتک بزنید مثل بازی های افلاین استراتژیک ... من خودم نصب کردم کلن نمیشه ساخت و نمیشه تو هیچ کلنی رفت فقط این پست گذاشتم هزینه نکنید و گول نخورید

:برخی از ویژگی های هک آخرین نسخه کلش 7.1.1

الماس و سکه و الکسیر و دارک اکسیر بینهایت
امکان چت آنلاین گولبال
امکان ساخت منطقه به شکل دلخواه بدون هیچ محدودیتی
امکان ساخت تمام سرباز ها و اسپل ها و بالا بردن لول آن ها
امکان حذف اسپل ها و سرباز ها
امکان اتک زدن سینگل
امکان سیو شده و هک آنلاین
اتک گولبال جدید
یک نسخه داره این هک یکی جم بینهایت
نسخه king pekka
لینک دانلود

سرورش خراب شد

۰ ۰
اراد
۲۶ فروردين ۱۰:۱۳
بازی گزرگاه رو بزار مرسی

پاسخ :

نرم افزار ایرانی نمیذاریم
noob
۳۱ فروردين ۲۲:۳۹
چجوری باید الان دان کرد لینک کوش؟؟ چیو شیر کنیم؟؟؟

محمّد خسروی
۰۳ ارديبهشت ۱۳:۲۴
من میتونم تو وبلاگ شما نویسنده بشم؟؟

پاسخ :

بله
البته باید شرایطشو داشته باشی مطالب جالب در مورد کامپیوتر یا بقیه سیستم عامل ها 
hechkas
۰۶ ارديبهشت ۱۶:۱۰
سلام من مطالب خیلی  زیادی در باره هک میدونم میتونم نویسنده بشم؟

پاسخ :

به زودی امکان نویسندگی فعال میشه
hechkas
۰۶ ارديبهشت ۱۶:۱۳
سلام من مطالبه زیادی در مورد هک میدونم میتونم تو سایت شما نویسنده بشم؟

پاسخ :

سلام آره 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان