هوش مصنوعی هایک ویژن

هوش مصنوعی هایک ویژن

تجهیزات نظارتی در جهان به دو دسته تقسیم می شوند. یکی محصولات هوشمند دارای هوش مصنوعی و دیگری محصولات ساده و غیر هوشمند.

حدود دو دهه از فعالیت محصولات تجهیزات نظارتی در جهان می گذرد و از ابتدا تمام محصولات به صورت ساده و غیر هوشمند عرضه می شدند اما رفته رفته با ورود هوش مصنوعی و پیشرفت فعالیت رباتیک، محصولات در این زمینه پیشرفت فراوانی کرد.

هایک ویژن با اتکا به فعالیت رباتیک در زمینه فروش دوربین مداربسته برای آن دسته از افرادی که به دنبال خرید دوربین مداربسته هستند، تجهیزات پیشرفته با قابلیت هوش مصنوعی عرضه می کند. اگر تا به حال درخصوص تولیدکننده های دوربین مداربسته و تجهیزات نظارتی در جهان تحقیق کرده باشید، می دانید که محصولات هایک ویژن در این زمینه بهترین در سرتاسر جهان است. ما در این مقاله قصد داریم هوش مصنوعی هایک ویژن را بررسی کنیم.

هایک ویژن و هوش مصنوعی در دوربین مداربسته و دستگاه یک تحول بزرگ در عرصه تجهیزات نظارتی و سیستم های امنیتی در عصر حاضر به شمار می رود. هایک ویژن به عنوان یک برند پیشگام و با کیفیت در جهان شناخته می شود و این برند همواره جزو پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات در جهان به حساب می آید.

هایک ویژن پس از دو دهه فعالیت به چنان اقبالی در جهان رسیده است که در حال حاضر در سرتاسر جهان هر کس دنبال تهیه تجهیزات نظارتی هوشمند باشد، نخستین انتخاب خود را هایک ویژن قرار می دهد؛ چرا که به منظور بالا بردن امنیت در سطح جهان هایک ویژن با کیفیت بسیار بالا به شدت طرفدار پیدا کرده است و از آن برای حفظ امنیت محیط استفاده می شود.

هایک ویژن ساخت کشور چین است و حدود 20 سال است که از تاریخ ورود آن به عرضه بین المللی می گذرد. هایک ویژن هر سال حرفهای تازه ای برای گفتن در زمینه داشته است. مهمترین حرفی که در سال های اخیر شرکت هایک ویژن برای گفتن داشته است، تولید شاخه معتبر و موفق هایلوک بوده و در کنار آن، تمرکز بر روی هوش‌مصنوعی از مهمترین مسائلی است که به عنوان موفقیت هایک ویژن می توان از آن نام برد.

شما کاربران می توانید محصولات هایلوک و هایک ویژن را از وبسایت ایران هایلوک خریداری کنید. برای مراجعه به وبسایت www.iranhilook.com روی کلمه اینجا کلیک کنید.

اگر شما از آن دسته از افراد هستید که در زمینه تجهیزات نظارتی و دوربین مداربسته هیچ سررشته ای ندارید، قطعا باید این مقاله را مطالعه کنید تا بدانید چرا هایک ویژن دارای ارزنده ترین هوش مصنوعی در جهان است.

هایک ویژن بهترین تجهیزات در جهان

هایک ویژن بهترین برند دوربین مداربسته در جهان است. این عبارت یک عبارت پرکاربرد در میان همکاران نظارت تصویری است. اگر مشتری قصد خرید دوربین مداربسته و تهیه سیستم نظارتی داشته باشد، به بازار این محصولات خواهد رفت و قطعا این جمله را خواهد شنید که هایک ویژن بهترین برند دوربین مداربسته در جهان است. این عنوان سال های متوالی است که از آن هایک ویژن شده است و در انتهای سال 2022 باز هم از آن این شرکت خواهد شد.

هایک ویژن و هوش مصنوعی

 فروشگاه ایران هایلوک با عنوان نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن، به کاربران خود خدمات شامل مشاوره، فروش و نصب تجهیزات نظارتی می دهد.

در فروشگاه ایران هایلوک، دوربین های مداربسته پروژه ای هایک ویژن مبتنی بر هوش مصنوعی است و از طریق نمایندگی اصلی این برند به فروش می رسد. به طور کلی هر کدام از دوربین های مداربسته پروژه ای هایک ویژن دارای ویژگی های زیر است:

بهره مندی از چیپست آمبرلا ساخت آمریکا

برخورداری از تکنولوژی acusense

پردازش بالا و جزئی نگری

ارائه خروجی بی نقص

مشخصات فنی محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی

شرکت هایک ویژن برنده برترین جوایز و کسب کننده استانداردهای بین المللی در زمینه نظارت تصویری و تجهیزات امنیتی است. باید بدانید هیچ موفقیتی اتفاقی نیست. وقتی چندین سال پیاپی شاهد انتخاب شرکت هایک ویژن به عنوان برترین تولیدکننده دوربین مداربسته و تجهیزات انتخاب می شود، لزوما دارای مشخصلات فنی منحصر به فرد است که به آنها در این بند اشاره خواهیم کرد:

دارای دید در شب رنگی

دارای منوی کاربر پسند

دارای تکنولوژی هوشمند گذر از خط

دارای تکنولوژی شمارنده افراد

دارای سیستم حساس به دمای بدن انسان

افت تصویر حداقلی

در رده بندی محصولات و تجهیزات نظارتی از سال 2011 تا 2015 هانیول عنوان نخست را از آن خود کرده بود.

از سال 2016 تا 2021 هایک ویژن این عنوان را از آن خود کرده و قطعا سال 2022 هم این عنوان را از آن خود خواهد کرد.

معرفی محصولات

برای آنکه با محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی آشنا شوید، به معرفی محصولات این دسته می پردازیم. در حال حاضر در فروشگاه ایران هایلوک موارد زیر موجود است و به فروش می رسد:

دستگاه های nvr سری 96

دستگاه های dvr سری m/s

تمرکز رباتیک هایک ویژن

شرکت هایک ویژن تولیدات خود را منحصر به محصولات نظارت تصویری نکرده و چند سالی است که به طور جدی بر روی تولید ربات تمرکز کرده است. با توجه به شرایط کنونی حال حاضر جهان و با توجه به ماشینی شدن زندگی روزمره آدمها، خواه ناخواه ربات در آینده نزدیک به زندگی آدم ها نفوذ خواهد کرد. با علم بر این موضوع شرکت هایک ویژن به عنوان یک تولیدکننده پیشگام در این زمینه در حال حاضر در سرتاسر دنیا شناخته شده و به فعالیت می پردازد.

یک خرید مطمئن از فروشگاه ایران هایلوک

فروشگاه ایران هایلوک نمایندگی رسمی هایک ویژن و هایلوک، تمام محصولات به صورت تضمینی به کاربران عرضه می کند. این تضمین، تضمین اصل بودن کالای خریداری شده توسط مشتریان گرامی است. تمام محصولات این فروشگاه با گارانتی دو ساله پارس ارتباط ارائه می شود. اگر عضو سایت ایران هایلوک شوید، از امکانات ویژه کاربران سایت بهره مند خواهید شد. در صورتی که از همکاران نظارت تصویری هستید، برای آگاهی از تخفیفات ویژه همکاری با شماره 09901220030 یا 02166735544 تماس بگیرید.

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان