هک از طریق ای دی

برای هک ای دی لاین شما به کامپیوتر نیاز دارید و همچنین لاین را برای کامپیوتر نصب کنید و یک اسکنر برای گوشی که بتونه کد های کیو ار رو اسکن کنه

بریم سراغ آموزش اولین قدم شما لاین رو دانلود کنید download بعد از دانلود اونو به کامپیوتر نصبش کنید بعد از نصب لاین رو به صورت ادمین (adminstrator) بازش کنید (از طریق راست کلیک) بعد از باز کردن به زبانه QR code وارد بشید 

Ashampoo_Snap_2014.09.19_05h37m00s_002_LINE

بعد از وارد شدن طبق تصویر به شما کد کیو ار رو میده و شما اونو با اسکنر ها اسکن کرده ولینک مربوطه رو کپی کنید و به کسی که میخواین هکش کنید بدید بعد از اینکه روش کلیک کرد و گزینه login رو زد شما با استفاده از کامپیوتر میتونین خودکار وارد حساب اون شده و دیفیس مورد نظرتون رو انجام بدید


با تشکر از همراهی اگر سوال یا پرسش یا مشکلی در این باره دارید لطفا در بخش مشکلات ذکر کنید حتما پاسخ خواهیم داد


بخش مشکلات

۰ ۰
امین
۲۳ ارديبهشت ۱۹:۴۷
مرسی واقعا عالی بوووووووود

پاسخ :

خواهش میکنم
اهریمن
۱۴ تیر ۰۶:۵۵
حالا طرف Login کرد ماچه جوری باید هکش کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟..........مر30 زودتر جواب بدین

پاسخ :

خب بعدش لاگین میشی به اکانتش
علی
۲۲ تیر ۰۶:۳۸
سلام یکی لاین منو میگه هک کرده اسم و سن و شمارمو بهم پیام داده که اثبات کنه کارشو میخواستم بدونم به شماره اد لیستام یا دوستام که لاین دارن میتونه دسترسی داشتع باشه؟ یا کلا دیگه چه اطلاعاتی میتونه داشته باشه توروخدا کمک کنید

پاسخ :

سلام دروغه شاید آشنا هستش و میخواد حالتو بگیره چون لاین اصلا هکی نداره از این بابت 100درصد مطمئن باشید و در ضما اگه روی لینکی کلیک کنید login رو بزنید طرف به لاین شما نفوذ کرده و الان میتونه چت ها و فرند هاتونو در دس بگیره
سعید
۱۱ شهریور ۱۵:۰۵
داداش من رو یه بار هک کردن بدون داشتن ایدی و شماره میخواسم بدونم این چه. چطوریه اگه نرم افزاری داره بگو بعد هم این اسکن کردن کد ذو با چی باید انجام داد ممنون رفیق اگه سریع جواب بدی در ضمن نوشته بودی لوگین من اصلا همچنین چیزی رو نزدم

پاسخ :

کد رو با اسکنر کدهای qr اسکن کن
سعید
۱۲ شهریور ۱۹:۱۴
سلام ممنون از جوابت اسکنر هایی که لب تاپ ها هم دارن میشه؟ بعد هم اینو نگفتی بدون داشتن شماره طرف یا ایدی میشه اونو هک کرد چون من دقیقا همینطوری هک شدم ممنون

پاسخ :

دوست عزیز نشد نداریم میشه ولی باید کاربلد باشی.
بله میشه فرقی نداره کیو آر رو اسکن کنه تمام
farshid
۳۰ شهریور ۱۷:۰۴
آقا لاین رو به چه روشی روی pcنصب کنم؟

پاسخ :

با ورژن خود pc
shaghayegh
۱۳ مهر ۱۴:۴۲
ببخشین میشه هک تلگرام بدون زدن کد پنج رقمی رو بذارین؟

پاسخ :

سلام میذاریم
ندا
۱۲ آبان ۱۶:۲۰
سلام.میشه توضیح بدید که با بعد از لوگ کردن لینک از کجا باید بفهمم هک شده . گزینه لوگ این دقیقا کجای لاینمه

پاسخ :

خب بعد لوگ از کامپیوتر میره به اکانتش

Dani
۱۴ آبان ۱۴:۱۱
سلام خشته نباشید
 من طرف رو هک کردم وارد پروفایلش شدم ولی هرچی گشتم دنبال دلیت اکانت که دلیت اکانتش کنم پیدا نکردم :( :( :( :(

پاسخ :

سلام دلت اکانت نیست نمیتونی بکنی جز اینکه از رو بلو استک لاینو نصب کنی وارد بشی بعد دلت اکانتش بکنی
Dani
۱۵ آبان ۱۳:۵۶
سلام مرسی از پاسختون

برای این روش باید چکار کنم ؟؟؟؟


پاسخ :

سلام کدوم روش؟
Dani
۲۰ آبان ۲۱:۲۱
سلام

همین روش استفاده از بلو استک برای هک و دلیت اکانت طرف

پاسخ :

اینا دیگ خلاقیت های خود فرده
Dani
۲۳ آبان ۱۳:۳۴
سلام ببخشید هی مزاحم میشم

میشه توضیح بدید برا روش از برنامه بلو ااستک باید چکار کنم
ممنون میشم <3 <3 <3

پاسخ :

لاین رو روی بلو استک نصب کنید بعد اون لینکی که از تحت ویندوز داده بوده اید بهش و دسترسی گرفتید توسط بلواستیک با لاین وارد شید و دلت اکانت کنید
سامان
۳۰ آبان ۱۴:۳۴
سلام من قبلا کارمیکردم باهاش ولی بعد یک ماه اومدم ک با qr code  کار کنم تا لنک رو میزارم و طرف میزنه روش این پیغام از لاینی ک روی سیستم دارم واسم میاد و من لاگ اوت میشم 
you have been logged out due to a temporary error.
you may be logged out under th following circumstances...
کمکم کن واقعا گیرم
اینم ایمیلم هرکی بلده رفع کنه از خجالتش درمیام حسابی.
pouryasalimi79@gmail.com
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان