ویرایش سورس فایل های اجرایی با 3Resource Hacker 4.2.3

حتما تا حالا نرم افزارهایی با منوها و تصاویر فارسی دیده باشید. بعضی از این نرم افزارها حاصل کار برنانه نویسان ایرانی هست که زحمت کشیدن و این نرم افزارها رو نوشتن ولی دسته ای از نرم افزارها هم هستند که نسخه انگلیسی آنها موجود و می توان با دستکاری در سورس آنها تغییراتی در محیط نرم افزار اعمال کرد. یکی از نرم افزارهای حرفه ای و ساده نرم افزار Resource Hacker میباشد که به شما این امکان رو میده که بدون نیاز به علم برنامه نویسی و به سادگی هر نرم افزاری رو که خواستید هک کنید و تصاویر و منوهای آن رو تغییر دهید.

Resource Hacker ابزار رایگانی است که شما را قادر میسازد تا به فایل های 32 بیتی ویندوز نفوذ کرده و ضمن دستیابی به Source آنها, امکان مشاهده, ویرایش و حذف اطلاعات از منبع برنامه را برای شما فراهم میسازد!
این نرم افزار قادر است بروی سیستم عامل های ویندوز نسخه های Win95, Win98, WinME, WinNT, Win2000 وWinXP کار کند و شما را تا دسترسی به سورس کامل برنامه های مختلف پیش ببرد!
این نرم افزار تصاویر گوناگون با فرمت های Icon, Bitmap, GIF, AVI, و JPG را به همراه فایل های صوتی با فرمت های WAV و MIDI و ... , فرم های مختلف برنامه نویسی دلفی , اسکریپت های مورد استفاده در برنامه ها و بسیاری دیگر از اطلاعات و محتویات برنامه های گوناگون را از دل آن ها استخراج کرده و در اختیار شما قرار میدهد.
با استفاده از این نرم افزار میتوانید بسیاری از ویرایشات مورد نظر خود را در برنامه های مورد نظر خود اعمال نموده و حتی آن ها را بنام خود کرده و با ساختاری جدید ذخیره نمایید.
ویژگی های کلیدی نرم افزار :
- ساده و کاربردی
- امکان تغییر تصاویر نرم افزارها
- امکان تغییر آیکونهای نرم افزارها
- امکان فارسی سازی منوهای نرم افزارها
- دارای امکانات Preview جهت نمایش آنی تغییرات اعمال شده
- پشتیبانی از زبان فارسی
- پشتیبانی از فایلهای DLL و exe
- و ...
دانـــــــــــــــــلود 
۰ ۰
امین
۱۰ تیر ۲۱:۱۶
سلام دوست عزیز میشه درباره هک وب سایت توضیع بدین

پاسخ :

هک سایت انواع مختلف داره یعنی بستگی به باگی داره که میخوای ازش نفوذ کنی مثل باگ های rfi lfi و...
امین
۱۳ تیر ۱۱:۱۷
میشه شما یه مورد از این ها رو توضیع بدید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان