پیش‌بینی وضعیت آب و هوا به وسیله اپلیکیشن‌های تلفن همراه و ویندوز

یکی از ابزارهای مهم برای پیش‌بینی وضعیت آب و هوا، اپلیکیشن هواشناسی موبایل است. یک برنامه آب و هوای خوب به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا نیاز به آوردن چتر به محل کار دارید یا اینکه باید برای شرایط جدی‌تر آماده شوید. با توجه به آب و هوای سراسر کشور، به ویژه طوفان‌هایی که شهرهای ساحلی را تهدید می‌کند، ایده خوبی است که پیش بینی یا رادار را برای شرایط آینده بررسی کنید. یک برنامه آب و هوا به شما امکان می دهد این کار را در هر کجا که هستید، هر زمان که دوست دارید انجام دهید.

امروزه تعداد بسیار فراوانی برنامه‌های تلفن همراه وجود دارد که دسته‌ای از آنها را می‌توان برای پیش‌بینی وضعیت آب و هوا در آینده مورد استفاده قرار داد. برنامه‌های هواشناسی تمام اطلاعات لازم را از پیش بینی آب و هوای روزانه گرفته تا پیش بینی ماهانه به شما ارائه می‌دهند. این کار می‌تواند به شما کمک کند تا کارهای خود را از قبل برنامه‌ریزی کنید زیرا می‌دانید که آیا در روزهای آینده هوا بد خواهد بود یا خیر. این برنامه‌ها می‌توانند به شما در مورد آب و هوای فعلی و آب و هوای ناخوشایندی که به احتمال زیاد به زودی با آن مواجه خواهید شد، هشدار دهند.

هنگام آزمایش برنامه‌های هواشناسی، بیشتر وقت خود را صرف ارزیابی اثربخشی طراحی آنها کردیم. یک برنامه‌ی آب و هوای ایده آل از نظر بصری دلپذیر و آسان برای استفاده است. اگر مجبور هستید چندین صفحه را جستجو کنید تا بفهمید چه زمانی باران می‌بارد، برنامه شروع بدی داشته است. چیزی که ما به دنبال آن نبودیم این بود که آیا آب و هوای پیش بینی شده محقق شد یا خیر. دلایل ما دو چیز است: اول، اکثر برنامه‌های هواشناسی بخش عمده‌ای از داده‌های خود را از سرویس ملی هواشناسی دریافت می‌کنند. برخی نیز پیش بینی های خود را از AccuWeather، Dark Sky، یا اداره ملی اقیانوسی و جوی انجام می‌دهند. Weather Channel و چند شرکت دیگر مدل‌های پیش‌بینی خود را دارند، اما بسیاری از برنامه‌ها فقط پوسته‌هایی هستند که داده‌ها در آنها جریان می‌یابد.

با این حال، هنگام نصب یک برنامه گوشی هوشمند که قبلاً روی دستگاه شما نصب نشده است، درجه‌ای از خطر وجود دارد، زیرا آنها موقعیت مکانی شما را ردیابی می‌کنند و مجوزهای خاصی را می‌خواهند. اما، برخی از برنامه‌های قابل اعتماد توسط شرکت‌های برنامه سازی نیز وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، که ما قصد داریم آنها را با شما به اشتراک بگذاریم.

1-    AccuWeather : پیش‌بینی و رادار محلی زنده

اپلیکیشن AccuWeather یکی از برترین اپلیکیشن‌ها به دلیل دقت پیش بینی است. این برنامه توسط یک شرکت جهانی نظارت بر آب و هوا کنترل می‌شود. همچنین میزان بارندگی و آلرژن های موجود در هوا مانند درختان و چمن را نشان می‌دهد. همچنین می‌توانید دمای ساعتی و روزانه را با نقشه‌ی رادار بررسی کنید. برای حذف تبلیغات و دریافت پیش بینی ده روزه بیشتر، می‌توانید برنامه را با یک بار شارژ 4 دلاری ارتقا دهید.

2-    Earth Time: برای ویندوز

EarthTime یک برنامه کاملاً جامع است که به شما امکان می‌دهد زمان را در سراسر جهان بدون نگرانی در مورد تغییر تنظیمات زمان در رایانه شخصی خود مشاهده کنید.

علاوه بر این، EarthTime مختصات جغرافیایی و تاریخ را در هر کشور نمایش می‌دهد. برای هر کسی که زیاد به آن تکیه می‌کند یا سفر می‌کند، احتمالاً داشتن اطلاعات بیشتر در مورد هر مکان مانند دما یا شرایط آب و هوایی محلی مفید خواهد بود. همچنین می‌توانید ساعت را از دیجیتال به آنالوگ تغییر دهید.

3- برنامه transparent clock and weather

با به‌روزرسانی‌های زنده آب و هوا، پیش‌بینی‌های ساعتی و روزانه و هشدارهای هواشناسی به‌موقع، پیش‌بینی دقیق آب و هوای محلی یا جهانی را به راحتی دریافت کنید. آب و هوای امروز، فردا یا آخر هفته را با اپلیکیشن اندروید آب و هوای آسان را بررسی کنید.

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان