کارخانه ای جدید شرکت تسلا + عکس

شرکت تسلا کارخانه بزرگ بعدی خودش یعنی Giga Texas رو در شهر آستین ایالت تگزاس امریکایی در مراسم بزرگی با حضور ایلان ماسک و 15 هزار مهمان افتتاح کرد و اولین تولیدات خودش رو تحویل مشتریان داد. همچنین پهپادهایی بالای این کارخانه اشکال مختلفی از جمله ماشینهای این شرکت، نیکولا تسلا و دوج کوین رو هم به نمایش گذاشتن.

این کارخانه که چهارمین کارخانه بزرگ خودروسازی تسلا بعد از کالیفرنیا، شانگهای و برلین هست، با هزینه 1.1 میلیارد دلاری ساخته شده، بیش از 900 هزار متر مربع مساحت داره و یکی از بزرگترین کارخانه ها در دنیا هست و به مقر جهانی تسلا تبدیل خواهد شد.

این کارخانه قرار هست 10 هزار کارگر رو مشغول کنه و ظرفیت تولید 500 هزار خودرو در سال داره که به گفته تسلا بزرگترین کارخانه تولید انبوه خودرو در امریکا هست. گیگا تگزاس علاوه بر تولید خودروهای معمول مدل 3 و مدل Y، قرار هست در سال اینده تولید پیکاپ تراک موردانتظار و تاخیر خورده این شرکت یعنی Cybertruck و همچنین کامیون این شرکت یعنی Semi رو هم شروع کنه.

این شرکت تخمین میزنه که امسال بیش از 1.5 میلیون خودرو تولید کنه و در سال اینده با اضافه شدن ظرفیت کامل کارخانه تگزاس، این شرکت تا اخر سال اینده احتمالا بیش از 2 میلیون خودرو در سال تولید کنه.

کارخانه جدید شرکت تسلا giga texas

۰ ۰
Mahdi
۱۷ تیر ۱۷:۱۰
عالی بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان