کنترل کامل گوشی با کامپیوتر (نرم افزار ایرانی)

سلام این هفته با نرم افزاری جالب خدمت شما رسیدیم که نرم افزاری جالب براتون آماده کردیم اسم این نرم افزار که تو بازار اگه بگردین هستش کنترل موبایل از کامپیوتر هست این نرم افزار جالب هم اکنون با قیمت 1499 تومان بفروش میرسد که قیمت بالایی نیستش و پیشنهاد میکنم که این نرم افزار رو بخرید یا اگر پول خرید یا شرایط خرید این نرم افزار رو ندارید میتونین از سایت ما رایگان این نرم افزار رو دانلود کنید 

توضیحات نرم افزار :

نرم افزاری کاربردی جهت ریموت کامل گوشی از طریق کامپیوتر که باهاش میتونین  کارهای زیر رو بکنید

1 - پیغام به موبایل

2- ارسال پیامک مستقیم

3- تماس مستقیم

4- ارسال یک متن به گوشی و کپی ان

5- ارسال لینک های سایت ها

و ...

تصویر :

خب دوستان اگر هنگام کار با نرم افزار با مشکلی مواجه شدید با ما در میان بگذارید حتما پشتیبانی میکنیم

این نرم افزار کاملا ایرانی میباشد

لینک های دانلود :

نرم افزار کامپیوتر ::. دانلود .::

نرم افزار اندروید  ::. دریافت .::


بعد از دانلود این قسمت ها باید شما در هردو سیستم عامل درون نرم افزار ها گزینه اتصال را بزنید 


*::.پشتیبانی این نرم افزار را میکنیم.::*

|100 درصد تست شده است|

۰ ۰
مهندس راد
۲۵ آذر ۲۱:۵۴
سلام وبتون خیلی جالب بود خوشحال میشوم به ما هم سری بزنید
sahel..maede
۲۸ آذر ۱۱:۵۶
Slm khobiiii kh belakhrre omadm 
Bazdide  webmo 
Ziad kon 
Zod♥♥♥♥♥♥♥♥

پاسخ :

چشم عزیزم
javad shahsavari
۰۹ بهمن ۱۲:۱۵
سلام داداش نسخه کامپیوترش خرابه بعد میشه به شماره من یه پیام بدید؟

کارتون دارم؟

09307881772

پاسخ :

چشم
black
۲۵ ارديبهشت ۱۷:۱۳
Dawshi gmail hack Mishe
:|

پاسخ :

آره
hamid
۱۰ خرداد ۱۲:۱۳
نرم افزار اندرویدش دانلود نمیشه
محمد
۱۰ خرداد ۱۲:۲۹

سلام به شماره موبایل منم یه تک بزن کارت دارم ممنون میشم09211548731

Shahin
۱۰ خرداد ۱۷:۵۹
لینک اندروید خرابه

پاسخ :

سلام در حال بررسیه
alireza
۱۱ خرداد ۱۸:۰۲
سلام ..دادا این که میزنه درایو خالیه...دمت داداش بررسیش کن

پاسخ :

داریم بررسی میکنیم
علی5409
۱۶ مهر ۱۵:۰۸
سلام.
داداش لینک اندروید خرابه لطفا درستش کنید.
ممنون

پاسخ :

سلام فعلا در حال بررسی هستیم
علی
۰۷ آبان ۱۸:۲۰
نرم افزار گوشی خرابه

پاسخ :

از کار افتاده
Ali
۱۳ آبان ۲۱:۲۴
داداش راهی برای قفل کردن گوشی افراد هست نیاز دارم اگه بزاری ممنونت میشم یا به جیمیلم لینکشو بفرس :math.ir.com@gmail.com

پاسخ :

خب برو از تظمیمات قفل کن
Ali
۱۴ آبان ۱۹:۲۱
منظورمو نگرفتی منظورم اینه که گوشیشونو قفل کنی از راه دور این بلا رو سر خودم اوردن گفتم ببینم برنامش هس ؟؟
علی حمیدیان
۰۱ آذر ۰۸:۴۴
سلام
برنامه آندرویدشو چجوری تهیه کنم
خواهشا راهنماییم کنین
09394909990

پاسخ :

تو بازار هست فکر کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامد پاشایی تریدر فارکس
اف ایکس چارتز قدرت گرفته از بلاگ بیان